Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.982 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 315 weergaven
    • 0 reacties
    • 365 weergaven
  1. Politie 12.5 West

• 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
  2. Verslaggeefster 12.5 West

• 0 reacties
    • 250 weergaven
    • 1 reactie
    • 455 weergaven
    • 1 reactie
    • 512 weergaven
    • 0 reacties
    • 292 weergaven
  3. NHL 7 Oost

• 0 reacties
    • 528 weergaven
    • 0 reacties
    • 523 weergaven
  4. Smakelijk eten 16 Oost

• 0 reacties
    • 359 weergaven
  5. Vrijheidsbeeld 15 West

• 1 reactie
    • 344 weergaven
  6. Superstar 16 Oost

• 0 reacties
    • 338 weergaven
  7. Voetbal BEL-TCH 16 Oost

• 1 reactie
    • 497 weergaven
  8. Film festival 7 Oost

• 0 reacties
    • 306 weergaven
  9. Nasa tv 7 Oost

• 0 reacties
    • 294 weergaven
  10. Voetbal NED-RUS 7 Oost

• 0 reacties
    • 384 weergaven
    • 0 reacties
    • 508 weergaven
    • 2 reacties
    • 324 weergaven
    • 3 reacties
    • 309 weergaven

• Dat klopt helaas. In Nederland wordt 256qam modulatie toegepast bij ca. 10 kW gemiddeld. Wanneer ik dat vergelijk met Duitsland heb je wel 10 dB verschil en dat is fors, navenant een kleiner bereik. Een forum vriend in Engeland heeft NL TV opgegeven na een minuut ontvangst in 10 jaar. Iemand aan de kust ontvangst het nog wel een aantal keer per jaar voor langere tijd.   Ja het is heel spijtig dat Vlaanderen is uitgeschakeld en dat lot staat ons ook te wachten in waarschijnlijk 2030. Wat Duitsland gaat doen is iets minder zeker.   Ik denk daarom dat je in Vlaanderen meer hebt aan Engeland met nog veel DVB-T, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.   Meeste DX zijn zeker de radio banden. Ik heb plezier van LW en MW in de werkauto. Zeker 198 KHz zo lang die nog uitzendt. 
    • hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52°Oost: Persiana Teen keert terug op verzoek van het publiek. Persiana Teen , dat enige tijd geleden door Persiana was stopgezet, is op herhaald verzoek van het publiek weer beschikbaar gesteld.   Deze zender vervangt Persiana Vibe HD. Persiana Teen HD 10.762 V 27.500
    • Karel uit Belgie heeft een Dragon voor 3500 euro te koop, ik heb vriendelijk bedank.   De mega Nerds bij Nakamichi h.ebben een audiowonder geschapen en dit in een zwarte doos gestopt.   Hier staat al een Revox B77, gekocht voor een schapelijk bedrag. Hier kan ik dan toch niet een cassette deck met mindere prestaties voor een veelvoud van het bedrag naast zetten. Ok, de kosten voor een cassette zijn een eitje vergeleken met een 2 track full speed taperecorder
    • DVB-T2 , het zijn zowat spotbeams , en ook de codering , een ware pest !! En DVB-T2 Vlaanderen bestaat niet meer , en kleinere extra reden !! Analoge Radio LW-AM-SW vind ik nog wel een beetje leuk om te checken !! 
  • Nieuwe aanmaken...