Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.005 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 382 weergaven
    • 0 reacties
    • 289 weergaven
    • 0 reacties
    • 295 weergaven
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
    • 1 reactie
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 257 weergaven
    • 1 reactie
    • 368 weergaven
    • 1 reactie
    • 378 weergaven
    • 3 reacties
    • 393 weergaven
  1. 15 west Nascar

• 0 reacties
    • 306 weergaven
    • 0 reacties
    • 298 weergaven
    • 0 reacties
    • 327 weergaven
  2. 7 E Colorbar POL 033

• 0 reacties
    • 579 weergaven
    • 0 reacties
    • 761 weergaven
    • 0 reacties
    • 315 weergaven
    • 0 reacties
    • 371 weergaven
  3. 7 E colorbar TV

• 0 reacties
    • 330 weergaven
  4. 10 E IJshockey

• 0 reacties
    • 303 weergaven
    • 0 reacties
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven

• gelukkig wordt morgen mijn nieuwe airco geleverd   Ik heb gekozen voor een betrouwbare Kaiser    
    • Tom van Neurochrome heeft in een eerder stadiom OpAmps voor TI ontworpen.   Nu bouwt hij zelf hele versterkers en biedt deze alss kit aan, Dus top kwaliteit en geen bullshit snakeoil stuff  Dus als je een top versterker voor een goede prijs wilt, en je kan een beetje solderen/knutselen........    
    • Hallo satvrienden,  ik hoop dat deze uitvoering beter is. Pin4 aan de reset verbonden met zeer dun draadje en zo hoef je niet steeds te resetten, dat gaat nu door 0.1Uf van pin 0-3 naar 4: Zodra een van de pinnen 0-3 met drukknop aan de aarde wordt gelegd, ingedrukt 5sec houden tot tekst verschijnt et voila. Ook een helder display toegevoegd GMT020-02 zodat je kan zien wat er speelt. De antenne (rode blokje) kan je verbeteren door extern draadje erover te bevestigen of een draadje van het witte deel naar aarde (pin2) of 2 draadjes aan elke kant een. Veel plezier! WebradioMP3SimpleC3.zip
    • Dat is wel degelijk goddelijke bescherming voor de omwonenden. Was de bliksem hier toen maar in 1973 in Groningen in de kerk met de valse jengelklok ingeslagen ipv ergens bij mijn dakgoot. God mocht mij toen al niet.
    • Vanmorgen 21 in de kamer,  nu 23. Het is hier dus wel uit te houden.
  • Nieuwe aanmaken...