Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.005 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 353 weergaven
  1. 7 oost training feyenoord

    • 0 reacties
    • 278 weergaven
    • 0 reacties
    • 289 weergaven
    • 0 reacties
    • 315 weergaven
  2. 16 oost over Manchester uni

    • 0 reacties
    • 447 weergaven
    • 0 reacties
    • 421 weergaven
    • 0 reacties
    • 454 weergaven
    • Sat4all vriend

    10 E proces in Indonesia

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 525 weergaven
    • 0 reacties
    • 464 weergaven
  3. 8 W Colorbar DSNG F3 France

    • 0 reacties
    • 481 weergaven
  4. 8 W Een betoging in France

    • 0 reacties
    • 370 weergaven
  5. 15 west MSNBC

    • 0 reacties
    • 527 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
  6. 5 W Reseau Peugoet testkaart

    • 0 reacties
    • 528 weergaven
  7. 16 E Testkaart BT

    • 0 reacties
    • 348 weergaven
    • 0 reacties
    • 302 weergaven
  8. 16 E Colorbar UKI 586 Tes 42

    • 0 reacties
    • 503 weergaven
  9. 16 E Reclame voor Audi ITV

    • 0 reacties
    • 373 weergaven
  10. 16 E Vatican 2

    • 0 reacties
    • 292 weergaven
  11. 16 E. Testkaart

    • 0 reacties
    • 347 weergaven


  • Berichten

    • Dat defecte modem heb ik toen ter reparatie terug gebracht naar de winkel.. Het ging om een apparaat van ongeveer 250 Euro.   De servicedesk van de winkel vertelde mij toen, dat je binnen 2 jaar het defecte apparaat mocht terug geven in ruil voor het aankoop bedrag,  een aanbod wat ik geaccepteerd heb. In die 2 jaar was hetzelfde modem 50 Euro goedkoper geworden, ik heb voor 200 Euro een nieuwe gekocht en kreeg 50 euro toe.😉
    • Klopt want KPN heeft zijn telefoonlijnen helemaal nergens beveiligd tegen overspanning oid. Ik had een klant in Holten en die kreeg gewoon elke 3 jaar een geheel nieuw beveiligingssysteem en dat alleen door inslagen via de telefoonlijn. Toen ik hem aangaf dat we daar overspanningsbeveiliging voor hadden was zijn reactie "ben je helemaal bedondert", "dat gaan we niet doen" Op de vraag waarom niet want daarmee voorkwam hij een bult ellende elke keer. Was zijn reactie "klopt, maar nu kom jij hier zo ongeveer elke 3 jaar het meest moderne beveiligingssysteem monteren zonder dat het me 1 cent kost". "Dus zolang de verzekering betaald en geen overspanningsbeveiliging eist kom jij maar elke 3 jaar wat nieuws monteren" De laatste keer dat ik er was had hij zitten werken en was de telefooncentrale die links van hem aan de wand was gemonteerd met geweld voor hem langs geschoten over zijn bureau om 4m verder tegen de rechter wand te knallen. Toen ze kwamen de telefoonlijn te herstellen was deze op sommige plekken gewoon helemaal weg en was er alleen nog een zwart/blauw spoor in het zand te vinden en van de weg naar zijn huis hebben ze op een stuk van 150m 7 lassen moeten maken voordat er weer telefoon en internet was. Bleek dat de bliksem in een berk was geslagen die direct naast de telefoonlijn stond.
    • De angstpropaganda draait overuren, nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht.   Mijn advies,  niet teveel op tv of internet kijken  en je gezonde verstand gebruiken, en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren.    
    • De ouderwetse ondergrondse koperen telefoonlijn is een van de meest onderschatte manieren hoe in je huis schade ontstaat door bliksem. Ik heb zelf een keer een modem defect gehad door bliksem.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...