Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.990 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 1 reactie
    • 353 weergaven
    • 0 reacties
    • 255 weergaven
    • 0 reacties
    • 302 weergaven
    • 0 reacties
    • 571 weergaven
    • 5 reacties
    • 528 weergaven
  1. 30 W id:Telemadrid

• 0 reacties
    • 359 weergaven
    • 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 493 weergaven
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
  2. 10 oost id:MBC Riy 2

• 0 reacties
    • 469 weergaven
  3. 10 oost id:DSNG 1A

• 0 reacties
    • 458 weergaven
    • 1 reactie
    • 515 weergaven
    • 0 reacties
    • 366 weergaven
    • 5 reacties
    • 525 weergaven
    • 0 reacties
    • 352 weergaven
    • 0 reacties
    • 272 weergaven

• Ja ik las het gisteren ook maar die app kan niet op elke iets oudere TV.
    • Nou heb ik ventusky.com op de pc maar voor de telefoon echter >buienalarm< want die is heel goed qua tijdsbepaling en duur van de bui beter dan buienradar vind ik. (helaas wel met reclame als je geen betaalde versie neemt)  
    • Nou deze was ook behoorlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Luik_1983 Lag in bed en werd wakker omdat ik dacht mijn broer is aan het voeteinde van m'n bed aan het sjorren. Hoorde de glazen in de vitrine kast op de begane grond tegen elkaar rinkelen. Schade was groot in luik bleek nadien en menig schoorsteen in Maastricht was ook ingestort.   Maar die in Roermond heb ik niet meer meegemaakt, woonde toen al in Amsterdam. De Roerdal slenk is erg verraderlijk en werd mede actief door de bruinkool winning over de grens in Duitsland.   Wat energie allemaal niet teweeg brengt toch?  
    • Ook met je dan iets voordeligere internet abo kun je gewoon zonder abo toch de kabel tv zenders kijken. Komt gratis en voor niks mee op je al liggende coax kabel. Je hebt dan alleen de RTL groep zenders nog in SD, de SBS groep is al tijdje over naar het nu gebruikelijke HD.  Wil je dan toch de andere ook in HD, dan heb je voor 10 Euro de mogelijkheid, echter alleen via een eigen app kijken van Hollandse Nieuwe.  Net zoals bijvoorbeeld NPO Plus, en of start.
    • firefox ook niet, ik gebruik trouwens weeronline.nl  
  • Nieuwe aanmaken...