Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.984 onderwerpen in dit forum

1. 8 west Tennis

• 1 reactie
    • 538 weergaven
    • 0 reacties
    • 416 weergaven
  2. 7 oost basketbal

• 0 reacties
    • 911 weergaven
    • 0 reacties
    • 232 weergaven
  3. 7 oost Berlinale Duits

• 0 reacties
    • 226 weergaven
  4. 7 oost Spaanse reporter

• 0 reacties
    • 252 weergaven
    • 0 reacties
    • 241 weergaven
  5. 16 oost ITA

• 0 reacties
    • 272 weergaven
  6. 16 oost UKI511/C1/6MB/422

• 0 reacties
    • 281 weergaven
  7. 16 oost hol 47

• 0 reacties
    • 298 weergaven
  8. 16 oost hol 70

• 0 reacties
    • 267 weergaven
  9. 16 E service name

• 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  10. 16 oost vtm feed

• 0 reacties
    • 318 weergaven
  11. 10 oost cihan news agency

• 0 reacties
    • 235 weergaven
  12. 10 oost mbc ksa9

• 0 reacties
    • 188 weergaven
  13. 7 oost chevc2

• 0 reacties
    • 298 weergaven
  14. 7 oost bvrt 1

• 0 reacties
    • 502 weergaven
  15. 16 oost gcrf/33/3mb8 sdi

• 0 reacties
    • 225 weergaven
  16. 16 oost hol 47

• 0 reacties
    • 343 weergaven
  17. 10 oost up 4

• 0 reacties
    • 365 weergaven

• Zoals jullie reageren t.a.v. Google kun je beter geen SmartTV, geen Ring deurbel of Automation (Hue of  LSC) in huis halen en zelfs stoppen met internet en mobiele telefonie. Eind vorig jaar stond ik met m'n neus bovenop ofwel bij een actie (lees werkzaamheden) van KPN bij een telefonie-mast waarbij een drietal monteurs alle telefonie/mobiel antenne's plus bijbehorende zend/ontvangers (5G) aan het vervangen waren. Ondanks de vraag destijds van de overheid om geen gebruik te maken van Huawei apparatuur om redenen van vermeende registratie van al het digitale verkeer, werd door de KPN alle apparatuur vervangen van het merk Huawei. Lang verhaal kort, we worden op vele manieren "beluisterd", dus op allerlei manieren via telefonie, vele apps, browsers of android boxjes.   T.a.v. de vraag over GoogleTV streamer, via Google maar ook Android worden vele gegevens op afstand "bekeken" cq geregistreerd. Allerlei streamingboxjes getest (hobby) waarbij ook de GoogleTV streamer. Qua kwaliteit zijn ze echt allemaal gelijk waarbij de GoogleTV streamer de beste instellingen kent voor 4K HLG-HDR kanalen.    Ikzelf heb de voorkeur om IPTV te kijken via Enigma2 ofwel een VU+Ultimo4K waarbij ik middels de app BouquetMakerXtream de diverse IPTV kanalen binnen mijn normaal Bouquet/kanalenlijst kan samenvoegen. Enorm handig en simpel te bedienen met 1 remote.
    • Voor mij is dat "wij van wc eend........."
    • Is elektor nog steeds een betrouwbare bron van info ?   https://www.elektormagazine.nl/review/zhongdi-zd-8965-desoldeerstation-review   even lezen/kijken naar de Hakko.......;)
    • Hakko FR-301 gebruik ik. Top apparaat. Maar niet €100....  
    • Zal wel dan geen opname geweest zijn als die geen reclame kon doorspoelen op Proximus tv, daar kan je wel betalen extra voor replay+ waar je op terug kijk tv wel de reclame kan doorspoelen, maar wie betaald daar nu voor, het is al duur genoeg.
  • Nieuwe aanmaken...