Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 400 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
    • 0 reacties
    • 249 weergaven
    • 0 reacties
    • 383 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • 0 reacties
    • 379 weergaven
  1. box

• 0 reacties
    • 340 weergaven
    • 0 reacties
    • 244 weergaven
    • 0 reacties
    • 229 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 250 weergaven
    • 0 reacties
    • 441 weergaven
    • 1 reactie
    • 364 weergaven
  2. 10 oost Moto GP

• 3 reacties
    • 568 weergaven
  3. Dortmund-Genk?

• 4 reacties
    • 552 weergaven
    • 0 reacties
    • 335 weergaven
    • 3 reacties
    • 439 weergaven
  4. 16 oost ntv rus-4

• 0 reacties
    • 410 weergaven
    • 2 reacties
    • 374 weergaven

• Bij gebruik van de knop Radio krijg ik de volgende tekst een aantal seconden op het beeldscherm:   FROM BOUQUET "userbouquet CanalDigitaal radio" ORDER       maar geen radiozenders op de VU+ Duo 4K SE.   Op de VU+ Uno 4K wel!
    • Ik heb wel een fransat ontvanger, maar geen Ci+ modules, alleen gewone kaarten. De ontvanger zal waarschijnlijk moeten worden vervangen. Dan koop je er in de regel ook meteen een nieuwe kaart bij. Eind april ben ik in Frankrijk, maar dan heb ik waarschijnlijk geen tijd om naar goedkope ontvangers te zoeken. Dan wordt het pas juni, wanneer ik er opnieuw ben.    Maar wanneer de multistreams blijven werken, heb ik geen kaart meer nodig. De enige zenders die ik dan mis, zijn de regionale zenders. Dat blijft jammer, want soms zoek ik juist specifiek iets over bepaalde regio's op deze zenders.   Het mooiste zou natuurlijk zijn, wanneer oscam de nieuwe kaarten ook zal kunnen aansturen. Hopelijk wordt het niet zo'n probleem als met de TNTsat-kaarten.   Overigens, kanaal 6TER is vrij op 9E te zien, bedoeld voor Zwitserland. In HD. Evenals M6 Suisse HD. Voor zolang als het duurt...  
    • @MaartenM Fransat startte in 2026 met de opwaardering van hun beveiliging… Als je beschikt over een Fransat CI+1.3 module dan MOET deze vóór 27 april 2026 worden opgewaardeerd!! Er wordt nieuwe software naar deze module gestuurd. Stem af op Canal.sav (kanaal 999). Het beeld blijft zwart en de module zal een foutmelding geven. Laat de ontvanger minimaal 30 minuten op deze zender staan én NIET zappen!! Na enige tijd verschijnt het onderstaande beeld: Uiteraard werkt dit alleen op een officiële CI+ ontvanger!! Ik gebruik hiervoor een oude Technisat S5…   Mocht je je module willen opwaarderen, laat het dan even weten..   Hierboven de 3 kanalen die momenteel in het nieuwe systeem worden uitgezonden (en dus niet meer werken met OScam
    • Bedankt voor de snelle reply! Dit verklaart alles.
    • 7°E 11660 V 2000 5/6  ID: Service 01
  • Nieuwe aanmaken...