Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Take That (Live from the 02)

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 18,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 5k weergaven
    • 0 reacties
    • 7,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Eventjes de autostrade blokkeren...

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 5,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Launch : Vega • Sentinel 2A

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 13k weergaven
    • Sat4all vriend

Volvo Ocean Race in Den Haag

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 7,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Herdenking : Slag om Waterloo

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 9,6k weergaven
  1. Paper Towns

• 0 reacties
    • 5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 9,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Pelota Vasca

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 5,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Athene , stilte voor de storm ?

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 6,6k weergaven

• Gooi al de rommel die verplicht is gesteld door Brussel er af en je auto kan plots ook meteen een heel stuk zuiniger rijden. We hebben hier nu zakelijk een Suzuki Swift sport 1.4 (dames vonden de Alhambra te groot om mee te kunnen parkeren als ze pakketten weg moesten brengen/ophalen) en ondanks dat deze uitnodigt om er ook sportief mee te gaan rijden is 1 op 18 geen probleem. Gooi je de EGR klep, de katalysator, alle extra gewicht door airbags en wat al niet meer er af en het is plots een 4 liter auto geworden.   Dat de auto van vroeger zuiniger is is ook niet zo vreemd, kijk je wat die Renault 4 weeg dan zit die rond de 650 KG, dezelfde auto weegt nu 300 Kg (bijna de helft dus) zwaarder door alle extra veiligheids-  en uitstoot zaken.  Sloop die 300 Kg extra uit een moderne auto en hij zal net zo zuinig zijn en meestal nog zuiniger. Maar ik verwacht dat als je iemand de vraag stelt "zal ik de airbags er maar uit slopen zodat je auto zuiniger wordt?" dat de meesten dan toch wel voor de veiligheid kiezen.
    • Ik heb een schotel Triax 80 cm(draaibaar) en ik zou graag  de aurosat16a verbeteren want soms gaat het signaal een beetje  weg-ik heb alles gericht met de signaal-finder ook de skew heb ik iets links of rechts gedraaid,maar dit helpt niets- heeft  iemand een idee -ik woon tegen Leuven in Belgie groeten boogschutter100
    • Een nieuw jaar en dus nieuwe uitdagingen. Ik heb sinds enkele weken op mijn thuisadres de apps van VRTmax, VTMgo en Play geinstalleerd, samen met de TVVlaanderen-app en Prime. Werkt allemaal naar behoren op mijn Samsung 7470smart tv, gekoppeld aan mijn Marantz MCR 612 audio installatie. De TVV-app moet ik behouden omdat ik ook schotelkijker ben op mijn vakantieadres ( daar is beperkt Wifi , enkel via mijn gsm ) .  De bedoeling is dus enkel op mijn thuisadres een IP-box te plaatsen. Ik denk dan aan een Formuler z11, maar welke versie ?  Maar geeft me dat dan wel een voordeel tov de huidige situatie. Ik denk vooral aan gebruiksvriendelijkheid en het instellen van 1 AB voor de drie toestellen e.d.  Kan ik als beginner en totaal onervaren met iptv deze box naar mijn hand zetten, gelet op mijn beperkte kennis ?  Ik denk niet dat ik een bijkomende streamingdienst ga inschakelen omdat het bovengenoemde aanbod reeds voldoende vind maar naar de toekomst kan dit veranderen natuurlijk. Alle suggesties welkom. Met dank.  
    • Ook van mij aan alle leden en lezers een vrolijk nieuwjaar.
  • Nieuwe aanmaken...