Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.998 onderwerpen in dit forum

1. *TES 18 16 OOST VOETBAL

• 0 reacties
    • 506 weergaven
  2. 5 OOST PAARDENSPORT

• 0 reacties
    • 349 weergaven
  3. 10 OOST NIEUWS SERVICE 1

• 0 reacties
    • 571 weergaven
  4. *8M 4.2.0 PAL 10 OOST

• 0 reacties
    • 491 weergaven
  5. ITA 55 VOETBAL 11 WEST

• 0 reacties
    • 498 weergaven
  6. Feyenoord - AZ ?????

• 0 reacties
    • 474 weergaven
  7. *IHA IL NIEUWS FEED 10 OOST

• 0 reacties
    • 404 weergaven
  8. 10 OOST TAFELTENNIS

• 0 reacties
    • 570 weergaven
  9. RUGBY 16 OOST

• 0 reacties
    • 477 weergaven
  10. BASKET 16 OOST TV SKYLINE

• 0 reacties
    • 467 weergaven
  11. 16 OOST VOETBAL UKI 100 TORINO

• 0 reacties
    • 567 weergaven
  12. *SERVICE 1 PAARDENSPORT 21.5 OOST

• 0 reacties
    • 618 weergaven
  13. *BETAMOBIL DSNG 28.5 OOST

• 0 reacties
    • 492 weergaven
  14. 12.5 WEST ENGELS VOETBAL

• 0 reacties
    • 463 weergaven
  15. *NTL UKI 590 LEEG VOETBALVELD

• 0 reacties
    • 975 weergaven
  16. 16 OOST *SSEB

• 0 reacties
    • 513 weergaven
  17. 16 OOST CANLE 1

• 0 reacties
    • 513 weergaven
  18. 10 OOST AJAX-PSV

• 0 reacties
    • 517 weergaven
  19. 10 OOST *D125 TAFELTENNIS

• 0 reacties
    • 371 weergaven
  20. 10 OOST SKYSPRINGEN

• 0 reacties
    • 317 weergaven

• dan is er een nstellingverkeerd want hier optical en zowel met AB tv als duo4K zet ik beiden uit
    • heeft iemand voor mij een XML EPG Link van rakuten , die ik kan gebruiken in Tivimate , die ik gebruik op mijn TV
    • Vanaf oktober 1971 was de serie in Nederland te zien via de VPRO Via de toen BRT , Star Trek (1973 tot 1975) Via de BRT heb ik toen afleveringen gezien 🙂   De Duitse TV had wel meer variatie dan de BRT !! Soms keken we wel eens , maar ja ....  
    • Alles wat ergens tegen is waar de politiek juist voor is wordt al heel snel ultrarechts genoemd als er wat vuurwerk wordt afgestoken en met stenen wordt gegooid. Gaat men op de snelweg zitten dan wordt het ook niet in 1 keer ultralinks genoemd. Daarnaast wat ze hier ultrarechts noemen is in andere landen vaak nog gewoon linkse politiek dus dat stempeltje wat men er hier opzet slaat vaak de plank volledig mis.   Ik noem het dus ook niet ultra rechts of ultra links maar noem het gewoon relschoppers en milieu hooligans.   Beide groeperingen proberen echter hun manier van denken aan een ander op te dringen en dat zet men kracht bij met daden om iets duidelijk te maken aan de politiek als blijkt dat een normaal gesprek niet helpt en men zonder protest met daden ook niets bereikt. Blijkbaar moet men eerst tot extreme daden overgaan voordat er partijen wakker worden en in gaan zien dat op de ingeslagen weg wel hele grote gaten en bobbels zitten en om die partijen wakker te krijgen moet er tot steeds extremere daden worden overgegaan. Dus ipv. massaal de politie in te gaan zetten zou het veel beter zijn dat de politiek eens beter na gaat denken over de gevolgen van hun beleid.  
    • Maar, Nu de zaak optical is verbonden, werkt CEC natuurlijk niet meer. Wanneer ik naar bed wil gaan worden niet alle aparaten uitgeschakeld wat mij via optical logisch lijkt.  Zal dus terug moeten naar HDMI ARC.   groet MJ
  • Nieuwe aanmaken...