Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.948 onderwerpen in dit forum

1. Reporter

• 0 reacties
    • 491 weergaven
  2. Reporter

• 0 reacties
    • 506 weergaven
    • 0 reacties
    • 916 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 739 weergaven
    • 1 reactie
    • 14,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 317 weergaven
    • 0 reacties
    • 650 weergaven
    • 0 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,9k weergaven
  3. Testkaart VRT

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,4k weergaven
  4. Studio for Euronews

• 0 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 576 weergaven
    • 0 reacties
    • 648 weergaven
    • 3 reacties
    • 796 weergaven
    • 0 reacties
    • 510 weergaven
  5. Samenkomst van...

• 0 reacties
    • 678 weergaven

• Inderdaad, 1.200 tot 1.300 km zijn voor mijn auto een normale prestatie. Mijn record was 1.450 km voor mijn diesel.
    • AWD is toch al het geval bij elektrische auto's? "Veel elektrische auto's bieden AWD-aandrijving, waaronder populaire modellen zoals de Tesla Model Y, Kia EV9, Hyundai Ioniq 5 & 6, Ford Mustang Mach-E, Audi e-tron en BMW iX. Ook merken als Nissan (Ariya), Porsche (Taycan), en CUPRA (Tavascan) bieden modellen met AWD aan. AWD-versies zijn vaak krachtiger en bieden betere grip, wat ze geschikt maakt voor diverse omstandigheden." (Bron: via Google: AI)      Ook lees ik via Google/AI:  "Het automerk met de langste elektrische actieradius is Lucid, met de Lucid Air die een actieradius tot 883 kilometer (WLTP) haalt. Ook Mercedes-Benz en Tesla zijn sterke concurrenten; de Mercedes-Benz EQS biedt een bereik van ongeveer 735 km, terwijl de Tesla Model 3 Long Range een actieradius van 702 kilometer kan bereiken."   Ondertussen blijkt het aantal elektrische oplaadpunten in de EU gestaag toe te nemen. Evenals de oplaadsnelheid.   Menige benzineauto haalt de 880 km actieradius niet. Diesels wel.    Welk fossiel automerk rijdt 2000 km op een volle tank? Ik ken ze niet.
    • De perfecte methode en vanzelfsprekend, daar was geen onderzoek voor nodig. Maar niet bij alles. Was jaren 80 bij onze kinderen de logische aanpak. Vroeg veel variatie en wat later elke keer "als we wat eten dat je niet lust neem je 1 hap ervan en krijgt verder andere groente". Na 3 a 5x was vrijwel alles lekker.  Pizza was bv 3x. Behalve bij mij en de jongste lever en bij de middelste erwten en bonen. Daar reageren we duidelijk niet goed op en het blijft kokhalzen. Vroeger moest je bij Pernicieuze Anemie door B-12 tekort een pond rauwe lever per dag eten. Had ik niet overleefd..🥴
    • Het zal waarschijnlijk deze zijn, de Renkforce RL-TC-0101 SAT finder, te koop voor €6,99.
  • Nieuwe aanmaken...