Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 543 weergaven
    • 1 reactie
    • 359 weergaven
    • 0 reacties
    • 517 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 11 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 790 weergaven
    • 0 reacties
    • 363 weergaven
    • 2 reacties
    • 363 weergaven
    • 2 reacties
    • 416 weergaven
  1. Keser report

• 1 reactie
    • 366 weergaven
    • 2 reacties
    • 753 weergaven
  2. Paus in Cuba ?

• 0 reacties
    • 712 weergaven
    • 2 reacties
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 820 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 688 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven

• Hier wil ik ook nog even op reageren.  Het is nou eenmaal zo dat landen in het Midden Oosten op enorme olievoorraden zitten. Hun geluk.  Moeten ze die olie daarom dan maar goedkoop verpatsen? Wat zou jij doen? En weet je, de hoge benzineprijzen in Nederland komen niet doordat bijvoorbeeld Saudi Arabiya die olie zo duur verkoopt. Dat is de regering in Nederland die het voor nodig acht die olie in de vorm van verschillende brandstoffen met absurde accijnzen aan te slaan.  En het is dat juist dié democratisch gekozen regering waar jij op gestemd hebt. Niet die Arabiertjes in hun vergulde Ferrari’s waar jij het over hebt en alle vorm van democratie negeren.  Het is het democratische Nederland dat de benzineprijzen in de hoogte jaagt en waar jij uiteindelijk duur voor moet betalen. 
    • Wel interessant deze reactie en hoe dingen en toestanden met elkaar verbonden worden om het dan maar slecht te praten.  Je moet er toch eens de geschiedenis op naslaan want die ken je niet eens van je eigen en mijn vaderland.  Kijk eens naar de koloniale tijd toen Nederland heerste in Nederlands Indië.  Daar zijn duizenden inwoners regelrecht door Nederlands toedoen vermoord om het over de Chinezenmoorden van 1740 maar niet te hebben.  En om je even op weg te helpen met kennis over het Midden Oosten, Iraniërs zijn geen Arabieren maar Perzen.  Ze spreken ook geen Arabisch maar Farsi en dat is een hele andere taal.    Verder is het feit dat mijn baas mijn auto en  benzine betaald een kwestie van onderhandelen geweest. Dat noemt men compensatie. In welke vorm dat betaald wordt is mijn zaak.  Niemand houd je tegen om naar de Emiraten of een ander land te verhuizen en de voordelen van o.a. mooi weer en andere dingen te genieten. 
    • Als mijn TV dit in een menu aan kan geven wil ik daar naar kijken. Ik ben verder helemaal niet into Dolby. 
    • Vandaag is de nieuwste versie uitgekomen: 22.3 
    • Mint 22.2 is er toch al heel lang  heb ik al heel lang.
  • Nieuwe aanmaken...