Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

1. Interview

• 0 reacties
    • 548 weergaven
  2. Undbitte

• 0 reacties
    • 552 weergaven
  3. Italiaanse Tv-show

• 0 reacties
    • 754 weergaven
  4. Liverpool vs Ajax

• 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 434 weergaven
    • 11 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 503 weergaven
    • 1 reactie
    • 466 weergaven
  5. Snowboard

• 0 reacties
    • 666 weergaven
  6. Verslaggeefster

• 1 reactie
    • 768 weergaven
    • 2 reacties
    • 479 weergaven
  7. Waterpolo

• 1 reactie
    • 418 weergaven
  8. Basketbal

• 0 reacties
    • 419 weergaven
    • 1 reactie
    • 572 weergaven
    • 1 reactie
    • 509 weergaven
    • 0 reacties
    • 375 weergaven
    • 0 reacties
    • 442 weergaven
    • 5 reacties
    • 591 weergaven
    • 0 reacties
    • 608 weergaven
  9. Voetbalwedstrijd

• 1 reactie
    • 503 weergaven

• Koop wel een origineel. Ik heb een Novy kookplaat met afzuiging. Filters daarvoor zijn reteduur dus heb voor de helft van de prijs een vervangend filter gekocht. Helaas, werkt niet of nauwelijks. Sterker nog, als de afzuiging aan gaat ruik ik direct wat ik het afgelopen jaar gegeten heb 🤢
    • De opstandelingen die nu in Iran in verschillende steden de straat opgaan en demonstreren zijn een generatie verder dan degene die in 1979 de straat opgingen, de Sjah van Perzië verjaagd hebben en het zo geweldige Ayatolla regime met open armen hebben ontvangen.  Let wel, ik vind het goed wat ze doen maar die revolutie van 1979 had nooit moeten gebeuren. Nu hebben ze bijna 50 jaren op de blaren gezeten en zien ze in dat het allemaal foute boel was.  En natuurlijk Amerika de schuld geven en dezelfde Amerikanen om hulp vragen.    Neemt niet weg dat ik hoop dat het de goede weg op gaat met Iran 🇮🇷 of zal ik alvast Perzië zeggen.    Hieronder een screenshot van een conversatie van een Perzische kennis van mij die ik in mijn tijd in Duitsland leerde kennen:     Google vertaling: Hoi Fred. Na 27 jaar onder het bewind van de mullahs hopen we dat deze fanatici eindelijk zullen verdwijnen en dat de Iraanse bevolking in vrijheid en vrede kan leven. Ondanks het geweld en de honderden doden blijven mensen de straat op gaan. De prijzen rijzen de pan uit, de lonen blijven gelijk en de middenklasse is verarmd. Het gaat niet alleen om armoede, maar ook om vrijheid en democratie. Vooral de moedige Perzische vrouwen laten de wereld zien dat ze vastbesloten zijn om voor hun rechten te vechten. 🍀💪
    • Zou een goed voorbeeld zijn voor velen die vanuit het buitenland nog wel hun stem laten gelden terwijl ze niet of slecht op de hoogte zijn met wat er hier speelt.
    • Heb lang gewerkt met Multistalker Pro en het werkt prima.Maar EStalker is voor beginners veel beter om mee te werken. Beiden werken op het host/macadress principe en daarin is het opstellen van een playlist in EStalker veel eenvoudiger dan bij Multistalker Pro.  
    • Nee, ik heb niet gestemd.  Ik ben niet op de hoogte met de politieke situatie in Nederland omdat ik er al sinds 1976 niet meer woon.  Het interesseert me ook niet meer wat er is in Nederland gebeurd. Wel in de regio waar ik woon. 
  • Nieuwe aanmaken...