Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.972 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

[33ºE] Newsfeed: ID: KanalturkBuro

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 351 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 436 weergaven
    • Sat4all vriend

[08ºW] Het Grand Hotel

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 452 weergaven
    • Sat4all vriend

[08ºW] Vreemd beeld

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
    • 0 reacties
    • 359 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 376 weergaven
    • 0 reacties
    • 616 weergaven
    • 0 reacties
    • 401 weergaven
  1. [10ºE] reporter

• 1 reactie
    • 906 weergaven
    • 0 reacties
    • 245 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 1 reactie
    • 453 weergaven
    • 0 reacties
    • 538 weergaven
    • 0 reacties
    • 229 weergaven
    • 0 reacties
    • 231 weergaven
    • 1 reactie
    • 497 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 780 weergaven
    • Sat4all vriend

[42ºE] ID: Ntv_ANK - Reporter aan kust

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • Sat4all vriend

[16ºE] Frihet Framtid Nystart Kongress

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 265 weergaven

• Ik heb het vermoeden dan een korte spriet (met versterking) bij een dab+ autoradio nog het beste is en  behoorlijk meer rendement geeft dan zo'n haaievin (plus versterking), ook al zijn die laatsten niet per definitie slecht. Maar ik zie nu alleen nog maar haaievinnen op recente auto's.
    • Overdag is het heel warm, ook het circuit / asfalt zelfs in november. En weet je welke breedtegraad het ligt?
    • heeft iemand een nog werkende URL voor de HLN stream ? ik gebruikte tot hier toe de volgende URL : https://dpg-eventstreams.akamaized.net/hlnlivesrt-xmr/streamx/hlnlivesrt_720p.m3u8 maar die geeft sinds kort een zwart beeld .......
    • Laat ik onlangs nog een Dynavin BMW E46 D9 Premium android radio / carkit hebben gemonteerd met mijn kameraad.  En een antenne vin op het dak... (niet standaard bij de beamers) DAB+ ontvangst perfect. M'n Kameraad die vaker autoradio's installeert, hij zegt het hangt echt af van de antenne installatie plus afgeschermde kabel.  
    • Als je een rail gaat gebruiken, moet die dus ruim 30cm lang zijn. Tevens is het handig de lnb voor de 4,8 oost gewoon te plaatsen en alleen te gebruiken om de schotel goed uit te richten. Je hoeft hem daarna niet aan te sluiten. Ik zal je ook de afstanden geven van de 4,8 oost lnb naar de 7w en 13 oost. Afstand h.o.h. 4,8 oost naar 7 west is 152mm Afstand h.o.h. 4,8 oost naar 13 oost is 107mm De schuinte van de rail van 37,5 graden kun je het beste instellen met de waterpasfunctie op je mobile telefoon. Je zult dus ook 2 smalle lnb’s aan moeten schaffen waarvan de kop maar 40mm diameter mag zijn.
  • Nieuwe aanmaken...