Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.935 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 706 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 0 reacties
    • 484 weergaven
    • 0 reacties
    • 485 weergaven
    • 0 reacties
    • 394 weergaven
    • 0 reacties
    • 382 weergaven
    • 0 reacties
    • 518 weergaven
    • 0 reacties
    • 646 weergaven
    • 0 reacties
    • 602 weergaven
  1. [10ºE] Testkaart

• 0 reacties
    • 442 weergaven
  2. [10ºE] Religieus

• 0 reacties
    • 219 weergaven
    • 0 reacties
    • 552 weergaven
    • 0 reacties
    • 852 weergaven
    • 0 reacties
    • 275 weergaven
  3. [10ºE] Voetbal nieuws

• 1 reactie
    • 630 weergaven
  4. [10ºE] Man in Portugal

• 0 reacties
    • 313 weergaven
    • 0 reacties
    • 261 weergaven
    • 0 reacties
    • 284 weergaven
    • 0 reacties
    • 348 weergaven
  5. [07ºE] Man in Brussel

• 0 reacties
    • 275 weergaven

• Jaren 80 & 90 gingen wel , maar nadien .... ik kijk worstelen zoals sommige soapseries & voetbal !!
    • Zulke zouden zelfs zonder zendvergunning moeten kunnen zenden , want hoe ver kan je zenden , max 300 tot 500m ???? Zelfs met roepen geraak je verder !!
    • Lengte is één ding, een ander ding is de plaats van de LNB-feedhorn voor de schotel: die moet als het even kan in precies de offsethoek ten opzichte van de schotel komen.   Maar goed, jij/je kennis vroeg alleen om de lengte van de arm ("boom"). Ik hoop dat het zo lukt.   Groet, A33
    • Update: Ziggo is gefaseerd de indeling van de kanalen aan het wijzigen, er zijn bij mij nog geen nieuwe frequenties bekend die in gebruik genomen zijn en nog niet in cables.xml staan. Mocht je zenders missen gebruik dan 'Ziggo - doorlopend kanaalraster', graag daarna aan mij doorgeven wat er veranderd is, bij voorkeur m.b.v. het bestand /etc/enigma2/lamedb Het enige mij nu bekend is dat de startfrequentie die gebruikt wordt voor een Kabelscan (474 MHz) in die gebieden gewijzigd is naar QAM256 en symbolrate 6900. cables.zip
  • Nieuwe aanmaken...