Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7404 onderwerpen in dit forum

1. Nieuwe software niet optimaal

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  2. decilink 98

• 2 reacties
    • 871 weergaven
  3. alles op zwart??

• 4 reacties
    • 534 weergaven
  4. eca 2 kaarten van anaal igitaal??

• 8 reacties
    • 947 weergaven
  5. de nieuwe DSR2000

• 1 reactie
    • 393 weergaven
  6. fw 1.5 is niet goed

• 2 reacties
    • 570 weergaven
  7. 1e keer DSX 7072/03 patchen help gevraagd.

• 4 reacties
    • 418 weergaven
  8. Fun en V9.6

• 9 reacties
    • 662 weergaven
  9. 7072 03a vraagje

• 4 reacties
    • 640 weergaven
  10. philips

• 2 reacties
    • 368 weergaven
  11. Premiere bij v9.6

• 5 reacties
    • 548 weergaven
  12. meerdere satelieten

• 1 reactie
    • 566 weergaven
  13. philips patch 6073

• 3 reacties
    • 599 weergaven
  14. Philips 7072

• 1 reactie
    • 572 weergaven
    • 4 reacties
    • 570 weergaven
  15. Beef Patch

• 6 reacties
    • 839 weergaven
    • 6 reacties
    • 891 weergaven
  16. Wie helpt me met zijn OSlink

• 13 reacties
    • 652 weergaven
  17. philips 6010

• 1 reactie
    • 464 weergaven
  18. firmware editen? 1 2

• 15 reacties
    • 1.8k weergaven

• Zeker, kon het niet vinden terwijl het volgens mij al in het basisimage zit. Zelfs even gezocht of het een plug in was. Waar zit het in het menu? O, moest vandaag mijn Ultimo herstarten omdat hij de kaart weer niet kon lezen, mijn image bleek OpenPLi 9.1 van augustus 2021 te zijn.......  Geen wonder dat ik daar blindelings mijn weg in vind. 🙂 Nou, eentje zeker niet meer via satelliet want ik heb zijn schotel overgenomen. 😉  De meeste kijken DVB T2 tegenwoordig, maar met name op de rijnvaart vind je nog veel schotels.
    • Nee, is niet de voeding maar op dat moment begint de schotel met zoeken lees: draaien, dat is te zien op de app van Tracvision dus logisch dat signaal dan wegvalt. Als het stil genoeg is, is het ook te horen.
    • Van dat meisje zijn meer filmpjes te vinden op Youtube. Zie je ook hoe ze dit geleerd heeft. Haar leraar speelde en zij had haar handen op die van hem. Heel bijzonder om te zien. Ze heet Lucy.   https://www.youtube.com/watch?v=o5MOP1arTfQ   https://www.youtube.com/watch?v=2b9eGZRLY5k
    • Ga nou eens op zoek naar een fotobeheer programma. Dan heb je dit soort drama's helemaal niet.   Als jij je Windows verkenner gebruikt om je bestanden gesorteerd weer te geven kan je misschien beter het type van je directory veranderen. Klik met je rechter muis op de map met al je foto's. Kies eigenschappen. Kies aanpassen. Kies vervolgens: deze map optimaliseren voor afbeeldingen.   Dit grapje werkt ook voor de map waar je MP3'tjes in staan.    
    • Hier zeggen ze altijd "Umunnig Waardeloos Volk" (gigantisch waardeloze instantie)   De uitkeringsinstantie voor werklozen die er voor moet zorgen dat mensen zo snel mogelijk weer aan het werk zijn/geraken maar waar nogal eens wat fout gaat en die soms geen uitkering verstrekken waar het wel had gemoeten waardoor mensen flik in de problemen komen maar veel vaker flink met geld strooien terwijl dat niet had gemoeten.
  • Nieuwe aanmaken...