Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7.406 onderwerpen in dit forum

1. Nieuwe kanalenlijst 5816/3G?

• 0 reacties
    • 519 weergaven
  2. lookerflash error

• 1 reactie
    • 586 weergaven
  3. DSX6073+NOEPG eeprom

• 1 reactie
    • 719 weergaven
    • 7 reacties
    • 641 weergaven
  4. Phillips 5816

• 2 reacties
    • 569 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. 7072/03a en oslink

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 41 reacties
    • 3,8k weergaven
  6. 6072 parallelle poort

• 1 reactie
    • 550 weergaven
  7. Hulp gevraagd

• 2 reacties
    • 598 weergaven
    • 5 reacties
    • 953 weergaven
    • 5 reacties
    • 744 weergaven
  8. 5816/23a

• 6 reacties
    • 674 weergaven
  9. Serial.exe ... kan ik 'm stoppen?

• 14 reacties
    • 976 weergaven
  10. FUN-files voor V9

• 5 reacties
    • 599 weergaven
    • 2 reacties
    • 609 weergaven
    • 2 reacties
    • 576 weergaven
  11. EEPROM vraag V9

• 3 reacties
    • 647 weergaven
  12. monoblock versus v9

• 7 reacties
    • 851 weergaven
  13. bedankt

• 0 reacties
    • 703 weergaven

• Paramount Skydance heeft de Europese mededingingsautoriteiten formeel verzocht om goedkeuring voor de overname van Warner Bros. Discovery (WBD) – een deal ter waarde van meer dan 110 miljard dollar die een van de grootste fusies in de wereldwijde mediageschiedenis zou kunnen worden. De aanvraag is reeds ingediend bij de Europese Commissie, zoals blijkt uit officiële documenten.  Brussel heeft tot 7 juli 2026 de tijd om een besluit te nemen. Dit besluit kan de volgende vorm aannemen: volledige toestemming zonder voorwaarden instemmen met de noodzaak om corrigerende maatregelen te treffen Het instellen van een gedetailleerd antitrustonderzoek indien er ernstige concurrentiebezwaren ontstaan. Deze beslissing zal cruciaal zijn voor het verdere verloop van de transactie, die grensoverschrijdend van aard is en media-activa in vele landen omvat
    • hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** *** niet alle transponders hier beschreven zijn overal te ontvangen *** flysat nieuws: Beste Flysat-fans, Beste Vrienden en Metgezellen, Vergeef me alstublieft voor de vertraging. Flysat.com sluiten na 25 jaar is erg pijnlijk voor mij geweest. Het schrijven van deze woorden vandaag betekent dat ik eindelijk een van de moeilijkste, diepste hartverscheurende beslissingen van mijn leven onder woorden breng. Zoals jullie misschien hebben gemerkt, ben ik ongeveer vier maanden geleden gestopt met het updaten van het Flysat-platform. De emotionele strijd die ik gedurende deze periode heb doorstaan en het grote verdriet van het afscheid nemen van een kwart eeuw werk, hebben deze laatste boodschap tot vandaag vertraagd. Toch moet ik nu duidelijk en definitief stellen: de Flysat-reis is voor mij totaal beëindigd, er is geen weg terug, en ik beëindig voorgoed het leven van onze website. Het is makkelijk te zeggen, maar gedurende een volle kwart eeuw—25 jaar—bouwde en verzorgde ik dit platform dag en nacht, waarbij ik satellieten volgde en frequenties met immense passie nastreefde. Wat begon als een kleine vonk van opwinding, veranderde Flysat in een enorme, internationale familie die dagelijks wordt bezocht door duizenden mensen uit alle hoeken van de wereld. Transponders, feed-uitzendingen en technische data lijken voor een buitenstaander misschien gewoon koude cijfers. Maar voor ons, voor iedereen achter dit scherm, vertegenwoordigden die cijfers een ware passie, geduld en de ultieme belichaming van nieuwsgierigheid en hard werken. Achter deze website liggen talloze nachten van wakker liggen voor het scherm en de monumentale inspanningen van onbezongen helden die mij gegevens uit alle hoeken van de wereld stuurden. Terugkijkend klopt het hart niet alleen van mij, maar ook van mijn toegewijde vrienden die mij trouw en onvermoeid de meest actuele informatie opstuurden, in elke cel en elke rij frequenties op deze site. Wat Flysat 25 jaar lang een van ’s werelds meest betrouwbare referentiepunten maakte, was deze onbaatzuchtige liefde en onverwoestbare loyaliteit. Een creatie achterlaten waaraan je de helft van je leven hebt gewijd, is echt pijnlijk. Het gewicht van dit afscheid is de enige reden voor mijn maandenlange stilte. Toch, zoals elk mooi verhaal een einde heeft, is de tijd gekomen om het doek volledig te laten vallen over Flysat. Hoewel onze schermen donker worden, zullen de prestaties die we hebben achtergelaten, de vriendschappen die we hebben opgebouwd en het permanente stempel dat we op de digitale wereld hebben gedrukt altijd mijn grootste bron van trots zijn. Ik betuig mijn diepste dank aan al mijn bezoekers die mij door de jaren heen hebben vertrouwd en deze site hebben laten groeien door deze elke dag te bezoeken; en aan al mijn bronnen en vrienden wereldwijd die gegevens hebben geleverd als toegewijde waarnemers en stille partners van dit platform zijn geworden. Zonder jullie zou deze reis nooit een kwart eeuw hebben kunnen duren. Ik zal voor altijd dankbaar zijn voor jullie onbaatzuchtige arbeid, jullie enorme steun en het immense vertrouwen dat jullie in mij hebben gesteld. De zoete, spannende momenten achter het scherm zijn nu volledig voorbij voor mij. Maar ik weet dat telkens wanneer we omhoog naar de hemel kijken, we altijd de mooie herinneringen en de gedeelde passie zullen herinneren die we achter die satellieten hebben achtergelaten. Ontzettend bedankt voor alles. Zorg goed voor jezelf. Met mijn diepste respect, dankbaarheid en vriendschap, Dank je voor alles... Met vriendelijke groet flysat.com
    • @Kabeltje87 de naam van de zender staat er toch bij op de app van de Telenet tv app?? en dit gaat over de extra film kanalen dat enkel nog via de tv box of app beschikbaar zijn.
    • En weer gebruiksgemak weg. Als je via streaming en/of zo'n app moet werken, vinden jullie dat dan gebruiksvriendelijk?   Ja, het ziet er flashy uit, met allemaal plaatjes.  Maar vind maar eens een zender.
    • Jazeker! Prima printer met een volume van 256 x 256 x 256mm. Hij is inmiddels vervangen door nieuwere modellen, maar ik zou hem zo nog een keer kopen.   
  • Nieuwe aanmaken...