Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. Dreambox 7020 wat is het verbruik?

• 11 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 698 weergaven
    • 16 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. Fyrecript en camd3 vraag

• 5 reacties
    • 727 weergaven
  3. Kaart in welk slot

• 2 reacties
    • 552 weergaven
  4. Dreambox start niet door

• 5 reacties
    • 768 weergaven
  5. BootLogo aanpassen bij DM7020

• 14 reacties
    • 1,8k weergaven
  6. Met LZMA gepackte images ontpakken

• 4 reacties
    • 975 weergaven
    • 2 reacties
    • 543 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 22 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 14 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 981 weergaven
    • 11 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 583 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 909 weergaven
  7. PLI instaleren na flasherase

• 2 reacties
    • 382 weergaven

• Wat de stikstof betreft en de 80% teruggang in vlinders en plantensoorten  is het eigenlijk vrij simpel als ik in mijn landelijke omgeving kijk. De boeren hebben hier de afgelopen 45 jaar enorme hoeveelheden nitraten en fosfaten op de akkers gemikt, met gif gestrooid tegen schimmels en aanverwanten en de bermen van de verplichte 3 meter terug gebracht naar 1 a een halve meter op 1 buurman na die fatsoenlijk bezig is. Aan het eind van het seizoen werd het aardappelloof met het kankerverwekkende glyfosaat gemold.   Die enorme hoeveelheid nitraten uit het verleden vormen nu het stikstofprobleem naast wat er nu nog aan ammoniak uitgestoot wordt door de agrariërs,  het ergste broeikas gas waar mogelijk. Vandaar dat hier nog meer weinig mag.   Op mijn wandeling vandaag zag ik zowaar wat grasklokjes, vlasbekjes en sterremuur in de berm. Als ik ze optel iets van 3 vierkante meter tegen 100 vierkante meter in 1980. Toen zag ik ook honderden vlinders. Nu 20.
    • Ik behoor tot die groep, jammer genoeg gaan veel van mijn spaarcenten nu naar medische hulp. Voor degenen hier die die grijze massa als een last zien, ik wens hen dat niet toe. Dan ben ik een uitzondering?  dacht het niet. 
    • Daar krijg je de ouwetjes niet aan. Vele 65+ers hebben weinig benul van wat er gaande is.  Ook 90% van de 65minners trouwens.
    • Ik zou zeggen laat het grijze leger eens in actie komen, denk dat half Nederland plots stil staat en dat men dan pas door heeft wat de ouderen allemaal betekenen voor de maatschappij ipv. wat ze allemaal wel niet kosten. Laat ze bijv. allemaal heel simpel eens massaal hun spaargeld op gaan halen bij de bank, kijk eens wat er dan gaat gebeuren, denk dat de BV Nederland menig bank mag gaan steunen om ze overeind te houden.
  • Nieuwe aanmaken...