Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

dm-5600s voorzien van een dm-500s-image, wat nu ?

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  1. camd3 ( v3.782 ) ?

• 2 reacties
    • 883 weergaven
  2. tv op laptop

• 4 reacties
    • 913 weergaven
  3. wie heeft newcamd 5.24

• 6 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. picture in picture plugin.. meer info?

• 2 reacties
    • 647 weergaven
  5. Dreambox 7020 met HDD en CF

• 12 reacties
    • 765 weergaven
    • Sat4all vriend

SDT DaVinci 5 109.1d 1 2 3 4 13

• Sat4all vriend
    • 190 reacties
    • 37,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Welke images voor nieuwe DM500 met ALPS ?

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. Inbouwen hdd in 7020 :-(

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Problemen Sub Zenders met DM7020!!

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  7. GBOX in SF image installeren?

• 1 reactie
    • 696 weergaven
  8. Nieuwe Dreambox 7000 S

• 1 reactie
    • 763 weergaven
    • Sat4all vriend

GBOX op DM500 (Nieuwe tuner)

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 700 weergaven
  9. Hydra en web-x-tv in Enigma Web Interface

• 0 reacties
    • 784 weergaven
    • 4 reacties
    • 787 weergaven
    • 3 reacties
    • 968 weergaven
    • Sat4all vriend

geen LAN verbinding DB -> speedtouch 546 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 1,6k weergaven
  10. image's op usb

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven

• Een en ander zal voor de doorsnee traveller opgaan.   gedwongen om te pendelen gedwongen om in de file te staan gedwongen om de kinderen naar school te brengen met de tweede auto EN om ze te halen 🤔 gedwongen om 's nachts te laden   ik ben helemaal niet tegen hoor, PSA had al een modulair accusysteem bedacht, maar de EU en Marktpartijen aborteerde die voor de geboorte ervan.   Als ik groen wil rijden/reizen moet er een systeem bedacht worden waar we zelfs beter dan de trein (elektrisch) kunnen profiteren van voorhanden zijnde infrastructuur en hernieuwbare energiebronnen. Ja als het moet kerncentrales op de Binnenhof vijver.
    • Herstel : 13,5 kWh /100 km Voornamelijk grote weg, constante snelheid.   Jaha, maar de prijs zal nu wat hoger liggen.   Dan heb je het over een flinke wagen. Die van ons is in ~3 uur aardig vol meestal, voor 200 - 300km Laden kan meestal 's nachts gelukkig.   Een verwisselbare accu, maar ja, daar zijn allerlei problemen voor te verzinnen( door sommigen . . ) Maar dat moet toch echt wel kunnen, met de juiste instelling/wil/techniek. Het is ook al gedaan maar dat vraagt samenwerking :-<
    • Die staan toch overal te koop die battootjes? Als ik lees dat die kar doorsnee 7,5 uur nodig heeft om weer op te laden voor de volgende 570km moet ik toch echt wel iets anders bedenken.
    • In het nieuws vandaag, veel vraag cq zoekerij naar elektrische auto's. Wij kochten er een, 2e hands een tijdje terug, rijdt perfect, 8,5 kWh / 100 km Met de juiste rijstijl ! Ik had ook nog een 2e willen kopen maar dat kreeg ik er nog niet doorheen hier.
    • nog een leuk nieuwtje van spotify   https://tweakers.net/nieuws/245850/spotify-brengt-exclusive-mode-functie-uit-die-voorkomt-dat-pc-geluid-aanpast.html   geinig toch wat je allemaal kunt doen, nu maar hopen dat de drivers het ook accepteren?
  • Nieuwe aanmaken...