Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 8 reacties
    • 614 weergaven
  1. DM7020 met draaibare schotel

• 0 reacties
    • 638 weergaven
  2. image op usb met miniroot?

• 1 reactie
    • 808 weergaven
  3. inlog naam en code van db

• 1 reactie
    • 556 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 11 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 52 reacties
    • 14,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven
    • 16 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  4. welke dream kan ik het beste aanschaffen

• 7 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,5k weergaven
  5. Signaalsterkte versus beeldkwaliteit 1 2

• 17 reacties
    • 3,5k weergaven
  6. VAR te vol

• 7 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 817 weergaven

• Aha, voor android etc   https://apkpure.com/nl/pathé-thuis-movies-popcorn/nl.pathe.thuis
    • Ik ben op zoek naar een goede VU+ duo 4k se met satelliet tuner en toebehoren.  Of een Ultimo 4k. Wie kan me er aan helpen? Of weet iemand die er van af wil of iemand kent die er van af wil....? Mijn Dreambox krijgt haperingen en dus is het tijd voor een erfopvolging! Dank voor het lezen. 
    • Het begint bij die tv rechten koop bedrijfjes die idiote bedragen neer tellen om de rechten binnen te harken en daarna de liefhebbers die het allemaal toch live willen meemaken helemaal uit te persen met hun idiote maandbedragen.🤑 Om bij de F1 te blijven konden we dit live op Eurosport volgen zonder te betalen maar met reclame blokken, tegenwoordig mag je per maand betalen en krijg je toch nog een reclameblok voor je kiezen op juist de momenten dat er wat gebeurd op de baan omdat daar mensen werken die totaal geen verstand van de sport hebben, kan ook niet anders het moeten goedkope mannetjes en vrouwtjes zijn anders gaat dat weer van de winst af..........🙃 En dan vragen ze zich nog af waarom die illegale IP bedrijven als paddenstoelen uit de grond schieten, ze leggen er daar een plat en ergens anders schieten er weer 4 uit de grond........🥶
    • Past helemaal niet in mijn beeldscherm zo groot ...
    • Nou, hier dan!   6088c536ff9a4d09af6bc5d7065ab5c4.mp4
  • Nieuwe aanmaken...