Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. Frontprocessor downgrade?? 105 naar 104 1 2

• 22 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 14 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. radegast + rom10

• 0 reacties
    • 509 weergaven
    • 35 reacties
    • 9,7k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  3. Scat doorlussen Werkt Niet

• 5 reacties
    • 987 weergaven
  4. installatie vraag

• 0 reacties
    • 790 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  5. de gemounte NFS drive niet toegankelijk

• 6 reacties
    • 850 weergaven
  6. Opnemen met de droomdoos

• 6 reacties
    • 1k weergaven
  7. FlashWizard PRO 5.0 1 2

• 26 reacties
    • 5,1k weergaven
  8. /HDD mount fails (nslu2)

• 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 13 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 879 weergaven
  9. films kijken met je dreambox 7020

• 1 reactie
    • 847 weergaven
  10. hulp gevraagd bij installeren dreambox 7000 1 2

• 18 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 766 weergaven
  11. eag2-0_dm5620_rel108b_cvs0402.zip

• 0 reacties
    • 533 weergaven

• Hallo, Ik heb een Lenco platenspeler (Lenco L-85) die ik al een aantal jaar gebruik. Sinds kort heb ik problemen met de toonarm: hij beweegt niet soepel meer, blijft soms hangen halverwege de plaat en springt zelfs af en toe over de groeven. Hierdoor kan ik nauwelijks nog een plaat volledig beluisteren. Ik heb zelf al het één en ander geprobeerd. Zo heb ik de snaar vervangen met een alternatief van deze site: https://fixpart.nl/platenspeler-onderdelen/snaar, de arm opnieuw uitgelijnd en ook gekeken naar de tegengewicht-instelling. Ook het smeren van de bewegende onderdelen met een beetje contactolie leek geen verschil te maken. Op dit punt twijfel ik of het probleem zit in de arm zelf, het lager of misschien zelfs in de bevestiging van de arm. Heeft iemand ervaring met dit specifieke probleem bij een Lenco L-85 (of vergelijkbare modellen)? Ik hoor het graag.
    • Hij heeft veel weg van een fatbike. Speelgoed met een beperkte axiradius.
    • De BMW CE 02 AM is een scooter (max 45km/u), de BMW CE 02 is een motorfiets (max 110km/u).   bron https://motornieuws.be/blogs/eerste-test-bmw-ce-02/ hoe beperken ze dat maximum vermogen, want er zit dezelfde aandrijfbron in?   Ik zag vader en zoontje in België net over de grens met die BMW's rijden, leek me wel spannend.
    • Changelog: Diverse kaarten toegevoegd, SRG Suisse V7 EMM F0 nano opgelost Nieuwe versie: 11714 Changelog: SRG Suisse <V7 EMM's gefixed Nieuwe versie: 11715   ze staan ook hier op sat4all (van Mimisiku)        Dus de juiste binary gebruiken voor duo2 = mips  kopieer hem naar de receiver en wijzig de attributes zoals @bellejt al schreef
    • niet op youtube maar wel leuk ruzie met de stofzuiger
  • Nieuwe aanmaken...