Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. FPS van opnames

• 2 reacties
    • 753 weergaven
  2. service not found 1 2

• 28 reacties
    • 2,7k weergaven
  3. info filmzenders italia

• 1 reactie
    • 844 weergaven
  4. dream message v1.0.1

• 3 reacties
    • 595 weergaven
    • 6 reacties
    • 924 weergaven
  5. 2e aangepaste image ronaldd

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Jtag interface 1 2

• 26 reacties
    • 18,2k weergaven
  7. Dreamflash Image_root

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. Dreambox 7000s is software dood

• 8 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. ppc crosscompiler voor i386 tbv dreambox 1 2 3

• 39 reacties
    • 5,1k weergaven
  10. fout melding

• 7 reacties
    • 2k weergaven
  11. Erotiek op dreambox

• 7 reacties
    • 2,2k weergaven
  12. Free x tv Wel geluid geen beeld

• 2 reacties
    • 806 weergaven
  13. Vragen over multiboot

• 3 reacties
    • 607 weergaven
    • 21 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 15 reacties
    • 6,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,5k weergaven
  14. weather station plugin?

• 9 reacties
    • 5k weergaven
  15. Dream probleem met beeld 1 2 3 4 14

• 195 reacties
    • 34,5k weergaven

• Beste,   bestaat er een procedure om dit terug te plaatsen naar de fabriekinstellingen en dan opnieuw de soft te installeren?? J kunt welk de soft op een usb zetten  en de config ook, maar dan he??   Mvg  remco11  
    • Een zou je nu dan nog een backup willen maken met bijvoorbeeld Dreamset of dreamboxEDIT en die als zip willen doorgeven? Dan kunnen we de gegevens gebruiken voor o.a. picons en EPG.
    • Hoi @hugogertie Zou je de settings van Trined uit één van je ontvangers willen posten? Dan kan ik deze gebruiken voor o.a. picons en EPG toe te wijzen.
    • Als de aansluiting een overgangsweerstand heeft (slecht contact) dan komt de 5V uit de ontvanger niet op de antenne. Dat bedoelde ik. Inderdaad, maar dat kan een ieder die 2 handen heeft zelf ook wel, een multimetertje heb je toch wel zeker ? Dan zou het wel mooi zijn als je kan meten met de antenne aangesloten, met een T-stukje maar dan we eentje waar niets in zit, zo eentje die je dus niet moet gebruiken voor antennes. Ik gebruik daar een F-Tsruk voor met verloopjes.   Die 5V is een wat ik noem zachte spanning, om kortgesloten te mogen worden, bv met een antenne met aanpasspoel, die is voor DC een kortsluiting. Dat zal ik praktijk neerkomen op een serieweerstand waardoor -afhankelijk wat je antenne trek- de spanning te veel instort.
    • Mojo heeft me op het goede spoor gezet, het was eigenlijk kipsimpel, gewoon bij zenderzoeken de juiste tuner selecteren en dan zoeken maar.
  • Nieuwe aanmaken...