Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 701 weergaven
    • 1 reactie
    • 996 weergaven
  1. [600] en 8/1 switch 1 2

• 27 reacties
    • 13,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 628 weergaven
    • 10 reacties
    • 2,3k weergaven
  2. [DM600] PLi jade zwarte achtergrond skinx

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 680 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 16 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 942 weergaven
    • 5 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 971 weergaven
    • 3 reacties
    • 772 weergaven
  3. (dm800) motor SM2UNI - instellingen

• 0 reacties
    • 772 weergaven
    • 13 reacties
    • 5,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 5,5k weergaven
  4. [DM100] vreemd cccam probleem

• 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 6,7k weergaven
    • 21 reacties
    • 14,3k weergaven

• Ik weet natuurlijk niet wat je huis waard is en hoe gezond je bent, maar de cijfers die Ceesv gaf kloppen wel degelijk. Mijn vader zit in een deftig WZC met ruime kamer & dito badkamer. Hij vetaalt 3500 euro per maand voor eten, verzorging etc. Kosten van medicatie, doktersbezoeken, kleren e.d. komen daar bovenop.   Reken dat jij dit ook zou betalen en hopelijk nog minstens 20 jaar leeft, dan kom je op een kapitaal van (@ 4000 per maand) bijna 1 miljoen euro.    Ik denk dus dat in jouw geval een mooie serviceflat wellicht voordeliger zou zijn.
    • ik heb me ingeschreven voor: Heerlijkheid, Zaamslag    zelfstandig wonen en toch zorg dichtbij
    • juist de multistream zitten boven 12K5 op 5W en die getoonde fransat moet je kaartje voor hebben
    • @Allen Bedankt voor jullie reacties. @Tonskidutch Jij uiteraard ook bedankt.   De titel van dit topic is "De woningnood"   Ik heb een vrijstaand huis, 20 jaar geleden helemaal afbetaald.   Ik zou dolgraag naar een bejaardentehuis willen gaan; ik zou mijn huis verkopen voor een schappelijke prijs; van dat geld zou ik riant kunnen leven.   Maar ik denk mee over wat ik op het journaal zie: De woningnood.   In mijn huis kan een heel gezin wonen.   Daarom heb ik dit topic geopend.  
    • @MimisikuZo te zien zijn dit Fransat-kanalen, maar dit is geen multistream. https://www.flysat.com/en/satellite/eutelsat-5-west-b
  • Nieuwe aanmaken...