Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.973 onderwerpen in dit forum

• 20 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 743 weergaven
  1. [7000S] gimini 3.5 en key update

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 819 weergaven
    • 6 reacties
    • 935 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 959 weergaven
    • 12 reacties
    • 2k weergaven
  2. (PVR 600) lijdt zijn eigen leven

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 17 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 28 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  3. [7020S] Intern sharen met Humax 5400 ?

• 10 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 906 weergaven
    • 14 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 536 weergaven
  4. [500] Nieuwe Gemini 3.5 1 2

• 15 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 979 weergaven

• Als ik zo die overspanning zie dus terraslengte + kamer (parallel aan de gevel) kan het zijn dat we met situatie 2 te maken hebben. Heb je al eens die maat genomen van bouwmuur tot bouwmuur? tot 5 ã 6 meter zou dat zonder tussen steunpunt moeten kunnen
    • Nee alleen een wand van gips blokken
    • Schetsje eraan gespendeerd:       Is er een dragende dwarswand in het verlengde van die aanduiding 1?
    • Gaatje boren op een plaats zoveel mogelijk uit het zicht en dan met een endoscoop camera erin kijken wat er achter zit, dan kom je erachter of dat het mogelijk is.
    • Mogelijke situatie 1 -De terras of balkon plaat, van beneden uit gezien lijkt ongeïsoleerd die loopt dus niet door als vloer in je woonkamer, ergo er is een dilatatie (onderbreking) en opvangconstructie voor die (warme) vloer en (koude) prefab terras balkon/plaat in dat hoekelement.   2 -De terras of balkon plaat hangt in de betonvloer met een thermische onderbreking (iso-korf noemt men dat) en de betonvloer overspant de hele gevellengte, dan zou die gevel en dat hoekelement aan het terras enkel invulling kunnen zijn ergo een geïsoleerd sandwichpaneel.   Of het 1 of 2 is kan ik zo niet inschatten en dus zou ik het niet aanbevelen om te gaan boren. Of je haalt nog extra constructieve informatie op bij de aannemer.
  • Nieuwe aanmaken...