Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

• 12 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 14 reacties
    • 3,8k weergaven
    • Sat4all vriend

[7000] gbox 2.25 --> beeld hapert af en toe 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 37 reacties
    • 10,1k weergaven
    • Sat4all vriend

[7000S] dreambox zit steeds vast op zelfde tijdstip

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 866 weergaven
    • 10 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 942 weergaven
    • 14 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 906 weergaven
    • 2 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 807 weergaven
    • 17 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 41 reacties
    • 8,1k weergaven

• Leurs Recepteurs Numerique hebben een ethernet verbinding.    heeft dat misschien iets te maken met het vrij schakelen / activeren?   Misschien moet ik dat iets duidelijker vragen, we kennen hardware, software en ook "halfware". initiëren van CAM (conditional access modules) kan soms alleen met contact binnen een regio, waarbij ik denk aan de bevestiging via IPv6 dat je in het land bent waar je gerechtigd bent een abonnement af te sluiten en te kijken.
    • Ja dat CBS zeg. Fraaie club. Heb ook enkele jaren geleden informatie per kwartaal moeten aanleveren, kost je één ochtend en je hebt je boekhouder ook nog erbij nodig.   Als je gezien hebt hoeveel er voor de Paasdagen ingekocht werd door de doorsnee consumenten zou je absoluut niet zeggen dat er een inflatie bestaat. En toch is het zo duur voor een groot deel van de bevolking in alle supermarkten dat ze zich geen biefstukje meer kunnen permitteren. Je kan ook omzet ook zien als bewust inslaan / voor slechte tijden. CBS geeft altijd van die boeiende verklaringen op het journaal waar je niets aan hebt.
    • https://tweakers.net/nieuws/247368/copy-fail-bug-kan-met-klein-python-script-root-op-meeste-linux-distros-krijgen.html   best griezelig, maar men moet lokale toegang hebben om het python gebaseerd script te plaatsen
    • Hoi, Wegens een verhuizing (inmiddels 5 jaar geleden) bied ik mijn Fuba schotel met toebehoren aan, na lang wikken en wegen toch maar afscheid nemen. We kunnen hem helaas niet ophangen hier. Hij heeft 5 jaar op zolder gestaan, maar is nog compleet en in prima staat. - Fuba schotel, diameter 88cm - Coax kabel (waarschijnlijk meer dan 100m, maar in delen) - Muurbeugel Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Ophalen in Haarlem. Stuur me een dm als je interesse hebt. mvg Caspar  
    • https://bnr.nl/nieuws/ondernemen-werk/10599860/winkeliers-zetten-meer-om-in-maart-geen-sprake-van-shopdip   Nederland, klagersland.
  • Nieuwe aanmaken...