Ga naar inhoud

Ziggo, Telenet, Delta

Vragen over het kabelaanbod van diverse aanbieders

3.118 onderwerpen in dit forum

1. Welke ontvanger is dit ANT-NCX

• 0 reacties
    • 897 weergaven
    • 1 reactie
    • 2,7k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,9k weergaven
  2. multicam.ng installeren in sagem dbox2

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 22 reacties
    • 4,5k weergaven
  3. upc kabel i.c.m. een dbox2

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
  4. D-Box2 met multicam

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. sagem d-box2 geen beeld

• 2 reacties
    • 2k weergaven
    • 8 reacties
    • 6,8k weergaven
    • 5 reacties
    • 3,6k weergaven
  6. Sagem Dreambox II uit de lucht

• 5 reacties
    • 2,1k weergaven
  7. UPC MediaBox loopt vast

• 10 reacties
    • 6,5k weergaven
  8. Kinderslot Samsung Casema STB

• 3 reacties
    • 1,8k weergaven
  9. casema zenders inbrengen in 500c

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,8k weergaven
  10. Topfield TF5200 PVR ervaringen ?

• 2 reacties
    • 1,9k weergaven
  11. DM500 i.c.m UPC Digital 1 2

• 21 reacties
    • 8,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,8k weergaven

• Ik schrijf altijd eerst alles op WordPad, dan is ook de opmaak van lettertype en grootte weg als je toevallig ook tekst copieerd en daarna plak ik het in het bericht.  Gaat geweldig.
    • Ik kan niet zeggen dat ik er al last van gehad heb, maar ik post heel weinig. Om dergelijke fratsen te vermijden, in gelijk welke toepassing, schrijf ik mijn teksten meestal elders (word, een lege mail,...) en maak ik op het einde een copy/paste naar het bedoelde tekstvak. Ook als ik dit reply-vak verlaat om elders een bijlage klaar te zetten, kan het zijn dat ik mijn klaargemaakt (maar nog niet verzonden) tekst niet meer terugvind , maar dat zal wel aan mij liggen.
    • Natuurlijk vond ik als kind 30 graden ook normaal en prima mee te dealen. Maar je hoort hier de meeste mensen zeggen dat ze het liefst zo'n 25 graden hebben. De vochtigheid maakt het in ons land 30 graden vaak véél onaangenamer dan 30 graden in een droog klimaat. Als het gras hier geel is voelt 30 graden ook heerlijk hoor, geen merkbaar gezweet.   Hitte paranoïde? Ik niet en als er meer mensen eerder door overlijden is dat winst voor de aarde.
    • Nou, mocht de F1 weer terugkomen op RTL UHD via HD+ dan ben ik blij….. Kijk nu via mijn ORF kaart..  
    • Ik ging als kind met mijn ouders mee kamperen in een tent naar Italië en daar was het ook dik in de 30°C.  We vonden dat prima en reden dat stuk in een Volkswagen kever met zonder airconditioning. Raampje open en we vonden het prima. Hoofdzaak warmer dan het kille kikkerland.  Hoe warmer hoe beter!   Daarom snap ik die overtrokken hitte paranoïde eigenlijk niet. 
  • Nieuwe aanmaken...