Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.418 onderwerpen in dit forum

1. Cccam.cfg bewerken in Ubuntu?

• 10 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 15 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 9 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  2. Start/Stop/Status scriptje voor CCcam

• 4 reacties
    • 1,9k weergaven
  3. Mijn startpagina telkens met bsplayer

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 45,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 888 weergaven
    • 8 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 984 weergaven

• vu+ de max en helaas brengt octagon niet gelijkaardig uit als de duo 4K SE want heb hier een octagon combo en dat is ook een leuk boxje. Voor VU is het tegenwoordig elke dag kijken en snel kopen want zo heb ik enkele maanden geleden nog een duo 4K SE op de kop kunnen tikken en één van de duo 2's verkocht en de andere draait hier als slave.Wel meestal de voedingen wat bijwerken
    • Ben al 15 jaar sinds de 1e VU verslaafd aan dat merk. Beter is er mi niet. Die 1e doet het nog steeds. Maar als de 3 VU's hier tegelijk sneuvelen kijk ik als eerste naar een 2ehands of nieuwe VU en daarna naar Gigablue. Niet dat ik daar blij mee ben.
    • Eerst een WC-papiertje in het gat mikken. Heb ik van mijn vader geleerd voor de plons-WC's hier. Werkt perfect.
    • zonder sky kaart niets met deze aanbieding  
    • SKY brengt later deze maand het iconische tv-kanaal Sky One terug. Het kanaal wordt uitgezonden op kanaal 106 en zal entertainment- en comedyprogramma's bevatten. Op het kanaal zullen onder andere de volgende programma's te zien zijn: The Dyers' Caravan Park  en Gemma Collins: Four Weddings and a Baby. Kijkers kunnen ook favorieten bekijken zoals Rob & Romesh Vs.., The Paper en Ted. Sky One zal ook Saturday Night Live UK uitzenden, dat later dit jaar van start gaat.  Het opnieuw gelanceerde kanaal, dat vier jaar geleden werd opgeheven, vervangt Sky Showcase en Sky Max.   SKY brengt later deze maand het iconische tv-kanaal Sky One terug. Het kanaal wordt uitgezonden op kanaal 106 en zal entertainment- en comedyprogramma's bevatten. Klanten kunnen vanaf dinsdag 24 februari afstemmen op Sky One.
  • Nieuwe aanmaken...