Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10580 onderwerpen in dit forum

• 14 reacties
    • 1.2k weergaven
  1. pentium 120 mhz

• 4 reacties
    • 526 weergaven
    • 5 reacties
    • 650 weergaven
  2. audio codecs

• 2 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. Afsluit probleem

• 7 reacties
    • 1k weergaven
  4. Pcmcia probleem 1 2

• 16 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. Data overdracht van laptop naar PC 1 2

• 15 reacties
    • 8k weergaven
  6. virus SQL Slammer

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  7. nieuws instellingen

• 4 reacties
    • 640 weergaven
  8. @home is vandaag een drama

• 8 reacties
    • 790 weergaven
  9. norton 2003

• 4 reacties
    • 637 weergaven
  10. Handig tool voor backuppen drivers

• 2 reacties
    • 597 weergaven
    • 1 reactie
    • 549 weergaven
    • 5 reacties
    • 774 weergaven
    • 1 reactie
    • 568 weergaven
    • 3 reacties
    • 851 weergaven
  11. 56k modem

• 2 reacties
    • 567 weergaven
  12. foutmelding 3x

• 5 reacties
    • 646 weergaven
    • 1 reactie
    • 528 weergaven
  13. Windows ME 1 2

• 16 reacties
    • 1.2k weergaven

• Ik lees dat Max Verstappen afgelopen vrijdag een Ferrari heeft getest onder een schuilnaam.  
    • Je zult de kaart dan toch in een CI-module moeten steken die in de tv zit, rechtstreeks in een cardreader gaat niet werken bij TV Vlaanderen. Maar er zijn natuurlijk wel zenders op de Astra 23,5 die ongecodeerd zijn, bijv. het infokanaal op positie 19.  
    • Ik heb 2 smart tv's en bij beiden kan ik de kanalen van TV Vlaanderen niet ingeladen krijgen, ik zal ergens iets over het hoofd zien vandaar mijn vraag naar hulp. de eerste is een nieuwe; TV LED 32" - THOMSON Google TV 32" FHD 12V 32FG2S14C Inclusief adapter 12V voor autocaravans, Full-HD, Smart TV, DVB-T2 (H.265), Zwart   De TV geeft aan dat hij 90% sterke ontvangst heeft en 100% kwaliteit maar ik krijg de kanalen van TV Vlaanderen niet ingeladen en krijg de melding dat ik geen signaal heb net zoals bij de ander TV;    LG 55" 78-serie 4K UHD-tv, krachtige processor, HDR10 / Dolby Digital Plus, Smart TV webOS23    Hopelijk kan iemand mij helpen van het oplossen van mijn probleem zodat ik weer tv kan kijken via satelliet.
    • Sorry voor de late reactie ik ben er even tussenuit geweest, Ik heb de LNB vervangen signaal gemeten net voor de ontvanger en net voor de LNB en heb nu op beide plaatsen goed signaal. Dus is er maar 1 ding meer over en dat is de ontvanger maar ik kan de kaart van TV Vlaanderen ook rechtstreeks achter in de tv steken maar dan heb ik ook geen ontvangst. Hierover ga ik dit probleem ga ik een ander topic openen want het zit mij de laatste tijd niet mee wat tv's betreft.
    • Maar, eh, wanneer ik bij VTi uit de feed een oscam versie installeer werkt het zonder kunstgrepen.   Waarom dan uit een andere bron een andere oscam versie downloaden?    
  • Nieuwe aanmaken...