Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2.554 onderwerpen in dit forum

1. service provider code

• 0 reacties
    • 1,9k weergaven
  2. dualsim nokia 6310

• 8 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 20 reacties
    • 8,1k weergaven
  3. hoe?

• 1 reactie
    • 969 weergaven
  4. Spaanse nokia 3310

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. Printplaat voor v50

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. motorola v50 dood

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. siemens s35 update

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,9k weergaven
  8. 8910i

• 1 reactie
    • 553 weergaven
  9. sony cmd-cd5 unlokken

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. v3690 display vervangen

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. Kpn swing 400

• 1 reactie
    • 1,9k weergaven
  12. 3310 beveiligingcode

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. USB Datakbel Nokia 3310

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  14. nokia 7650

• 1 reactie
    • 839 weergaven
  15. cd-rom sharp gx10

• 0 reacties
    • 864 weergaven
  16. nokia 7650 unlocken

• 2 reacties
    • 849 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven

• Beste youiy Dank voor de info  Ik zie nu dat ik ook een abonnement voor Disney plus kan afsluiten via mijn provider KPN  Wat is wijs  Bij KPN of Disney 
    • Hetzelfde is in Nederland het geval met Viaplay. Maar aangezien het gros er kennelijk grof voor wilt betalen blijft Viaplay overeind. De enige manier om het weer betaalbaar te krijgen, hopelijk weer "gewoon" via lineaire TV, is gewoon niet abonneren op Viaplay (in Nederland) danwel DAZN in Vlaanderen.
    • Ik denk dat je een stap te ver gaat want historisch kan er van alles gespeeld hebben maar dat is niet wat er vandaag de dag speelt of wat in 1948 is afgesproken. Ooit hoorde België ook bij Nederland en we kunnen ook niet zeggen "ja maar toen was dat ons grondgebied dus Belgen sodemieter op, ga maar ergens anders wonen" Daarom heet het ook de westelijke bezette jordaan oever. Het was helemaal niet de bedoeling dat dit bij Israël zou horen maar dit gedeelte is bezet door Israël, hetzelfde met andere gebieden die door Israël zijn bezet. Dan kun je wel zeggen dat de Joden er al duizenden jaren wonen maar hoe kan het dan dat er toch andere mensen wonen en van mening zijn dat het land al honderden jaren in hun bezit is? Hoe zou jij het vinden als er plots iemand aankomt met "ja je kunt daar wel wonen in Almere maar vroeger was dat de Zuiderzee en op die Zuiderzee daar heb ik altijd gevist en daarop heb ik historisch gezien alle rechten dus pak je spullen maar en vertrek, dat huis en alles waar je in woont dat is van mij"?
    • Ik heb even de vraag gesteld bij Tweakers. Zelfs nadat ik op de module waardes veranderde wijzigde dat niet in het gewenste resultaat.
  • Nieuwe aanmaken...