Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.349 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

S A T EL L I E T S H O P . C O M !! 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 1,8k weergaven
  1. 8 feb

• 10 reacties
    • 645 weergaven
    • 19 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. 100 1 2

• 17 reacties
    • 1,4k weergaven
  3. Ome Merde-king of avatars

• 10 reacties
    • 778 weergaven
  4. shop service

• 2 reacties
    • 688 weergaven
  5. Virus warning !!!!!!

• 4 reacties
    • 859 weergaven
  6. Everton Manchester United

• 2 reacties
    • 532 weergaven
  7. nieuwe internet provider

• 5 reacties
    • 513 weergaven
  8. Satellietontvangst en de EU 1 2

• 28 reacties
    • 14,8k weergaven
  9. wat moet ik nu nog met dit super blat

• 4 reacties
    • 748 weergaven
  10. hit the pinquin

• 2 reacties
    • 491 weergaven
    • 15 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,9k weergaven
  11. goedkoper in buitenland

• 2 reacties
    • 673 weergaven
  12. nieuwsgroepen

• 5 reacties
    • 600 weergaven
  13. Toto nr 12 !

• 4 reacties
    • 544 weergaven
  14. 200

• 9 reacties
    • 666 weergaven
  15. c+ kijken nu

• 5 reacties
    • 682 weergaven
    • 22 reacties
    • 2k weergaven

• @Mimisiku Goedemorgen, die aanbieding hou ik graag open als dat mag.   Vond deze Wiki nog https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=RS232, daar wil ik eerst eens even kijken of ik daar info uit kan halen waar het stokt. Ik weet het is 'oldschool', want ja .. wie gebruikt er tegenwoordig nog een LPT of RS232 poort om computers met elkaar te verbinden.   Heb volgens mij ook niet direct de spullen in huis, maar ga even kijken of ik iets via een microcontroller kan proberen op te zetten. Wie weet kan ik wel een ESP32 of een Arduino programmeren om de conversie te doen ... even uitzoeken.   Het is een uitdaging, maar moet ook even tijd vinden tussen al de andere 'verplichtingen' hier en daar    Moest even nadenken, maar voor het proggen van sommige micros heb je ook een USB -> UART converter nodig. Laat ik die nu ooit ergens in het verre verleden zo'n converter hebben aangeschaft, maar nu is de vraag .. waar is die in de berg electronica die ik heb liggen          Even aan de slag met de oude vertrouwde KalilLinux, het tool wat je uit de kast trek als iemand onwetend in je netwerk is     Zit net nog even de Wiki en de output te bekijken ... deze melding MOET er komen. Hier zien we dus ook de paden waar de USBDisk0 als hij geïnitialiseerd is naar opzoek gaat of die bestaan.    
    • Nou is wat Da Vinci als proportie onderzoek in dat beroemde tekeningetje presenteerde gebaseerd op Fibonacci. Het is gewoon weg jammer dat men in het artikel geen uitleg geeft aan mensen over wiskunde, verhoudingen en de leer van proporties.   bladvulling dus   oeps vergeet ik deze te vermelden als je er toch eens iets over wilt lezen
    • Heb je wel nog boekhouding en administratie plicht en dus jaarlijks kosten. Maar het is een idee! 😁
    • simpel, richt een bv op (kosten ca 1000€) en stop daar je spaargeld in....
    • Dit is nog het meest onschuldige wat De Telegraaf kan doen en op feitelijkheden gebaseerd! Zonde hetze! 🤔
  • Nieuwe aanmaken...