Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.348 onderwerpen in dit forum

• 10 reacties
    • 1,1k weergaven
  1. Picture it

• 7 reacties
    • 2,6k weergaven
  2. Ik heb adsl

• 7 reacties
    • 492 weergaven
  3. Deetman staat voor LUL

• 9 reacties
    • 7,5k weergaven
    • 11 reacties
    • 4k weergaven
  4. Need for speed underground movie's (zelf gemaakt).

• 0 reacties
    • 592 weergaven
  5. mirin dajo kraakt universum 1 2

• 25 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 429 weergaven
  6. Handleiding nodig

• 6 reacties
    • 699 weergaven
  7. wie is de echte sinterklaas 1 2

• 22 reacties
    • 1,7k weergaven
  8. Toto Nr.5

• 2 reacties
    • 476 weergaven
    • 3 reacties
    • 723 weergaven
  9. Beroemd jochie

• 2 reacties
    • 495 weergaven
  10. Stem aub

• 7 reacties
    • 794 weergaven
  11. pictogrammetje in de favorieten

• 2 reacties
    • 2,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Off Topic verhuist van Diverse naar Algemeen.

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 867 weergaven
    • 1 reactie
    • 539 weergaven
  12. veiling site 1 2

• 21 reacties
    • 1,2k weergaven
  13. rebels site freedom v 2.0 kan niet downloaden

• 1 reactie
    • 893 weergaven
  14. Bad Day

• 3 reacties
    • 537 weergaven

• Wat Horner privé doet vind ik totaal niet interessant, die berichten vervuilen alleen maar het F1 spektakel en worden naar voren geschoven door de paparazzi die de gore aandacht willen hebben en de F1 enorm tekort doet. Privé zaken hebben gewoon niets met de F1 te maken imo.  
    • Hier alleen wat gerommel in de verte en wat donkere wolken op afstand met flink wat wind. Rij ik echter net even naar de zaak (daar had ik nog wat buiten staan wat droog moest blijven) nog geen 50m voor de zaak plots de weg nat en stroomt het water nog door de goten. Is daar toch een flinke zeer plaatselijke en korte bui gevallen en loopt het water uit de aanhanger met spullen erin die droog hadden moeten blijven.  
    • Geruchten dat Max volgend jaar met een ster op de neus rond rijd worden alleen maar hardnekkiger.    Volgens Sky italie  zou de deal met Mercedes voor 2026 zo goed als rond zijn. En zou zijn race engineer Gianpiero Lambiase bij de deal inbegrepen zijn.  
    • Helemaal mee eens! Ik vrees daarom dat er vaak tegen beter weten in dingen worden gedaan terwijl letterlijk op de vingers na te tellen is dat een bepaalde "oplossing" geen oplossing is.  Bewoners in noord Nederland bevroedden jaren geleden al dat radio actief afval dumpen in "hun" zoutkoepels een probleem verplaatste waar niemand de gevolgen van kende.  Wegstoppen is geen echte oplossing.  Het probleem van hoog radioactief kernafval is nog steeds niet opgelost. 
    • Heb zojuist de Zero 4K verkocht dus hoef niet meer te testen. @ceesv Topic kan gesloten worden
  • Nieuwe aanmaken...