Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.393 onderwerpen in dit forum

1. downloaden attachments

• 0 reacties
    • 965 weergaven
  2. handtekening

• 3 reacties
    • 867 weergaven
  3. bevalling 2

• 11 reacties
    • 1,5k weergaven
  4. slim of bang??

• 3 reacties
    • 957 weergaven
  5. bevalling 1 2 3

• 44 reacties
    • 4,9k weergaven
  6. NETIQUETTE

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. Mooie pagina

• 3 reacties
    • 1,8k weergaven
  8. mening

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. Italiaanse links

• 3 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 13 reacties
    • 3,4k weergaven
  10. mastera III

• 3 reacties
    • 2,4k weergaven
  11. HUTSEFRUTS

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  12. Sat4shit vs Sat4all

• 2 reacties
    • 831 weergaven
  13. F.U.S

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  14. Kabeldecoder

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

willen jullie je mening geven over mijn web site ? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 40 reacties
    • 4,7k weergaven

• Tja ik was net begonnen met flashen en doe na het einde van de flash de ZERO4K uit (knopje helaas) gaat ie niet meer aan want de aan uit knop is kaduuk 😒 Zo dat was het voorlopig even met de DVB-T/T2 test. 😢
    • Volgens mij betaal je nu ook een stuk meer aan abonnementskosten.  Abo TV via internet                                €14,95 Abo Riant (goedkoopste) via schotel €25,95
    • Alle waar naar zijn geld maar het is dikwijls moeilijk te bepalen wat goede componenten zijn. Specificaties vaak zijn voor wat ze waard zijn. Soms helpt het om ze open te maken. Zie zo wat er in zit. Bijv. bij deze splitters. Alleen maar wat ferrietkerntjes met grote misaanpassing of een uitgebreide print voor een juiste aanpassing Zijn de aansluitingen van de F-connectors van binnen geseald zodat er geen vocht binnen kan dringen of zijn ze niet geseald.        
    • Ja maar als je voor DVB-T2 hebt gekozen kun je bij het zoeken kiezen tussen t, t2 of auto. Tenminste in OpenPLI  
    • De Vu+ZERO4K geeft wel aan na die correctie van de antenne uitrichting dat hij de RTBF mux ziet maar zegt de tunerconfiguratie is verkeerd, vandaar dat de zenders in grijs weergegeven worden.  Enkelen melde in hun bijdragen dat er in DVB-T wordt uitgezonden door TNT - RTBF, jij schrijft (en ook mijn laatste internet recherche leveren op) dat DVB-T2 al actief is sinds juli 2023 .   Vandaar ook nog even de test in de oude TV met enkel het oude DVB-T om twijfels weg te nemen over de uitzendnorm Die powerinserter was in gebruik bij de TV bij de test en direct op die terrestrische ingang hing de yagi antenne (buiten) om te zien of dat klopt mbt DVB-T of DVB-T2.   Het zou nog aan het oude VTI image kunnen liggen daar de Vu+ meld dat er een tuner configuratie fout is.   Maar er zit muziek in. Alsook is het makkelijker meerdere landen tegelijk te ontvangen met 1 opstelling van de antenne. Ik zal nog wat moeten testen met die configuratie of met een ander image. Doel is KPN (gratis) + nog steeds Tipik   neen wel tussen DVB-C en DVB-T2 of het ligt toch aan mijn VTI mage
  • Nieuwe aanmaken...