Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18130 topics in dit forum

  1. BVD sat

    • 3 reacties
    • 982 weergaven
  2. Humax Editor

    • 4 reacties
    • 644 weergaven
  3. Humax Editor

    • 4 reacties
    • 567 weergaven
  4. k en p en taquila op gw ?

    • 1 reactie
    • 604 weergaven
  5. k en p en taquila op gw ?

    • 1 reactie
    • 899 weergaven
  6. Cartoon Network NL

    • 8 reacties
    • 1.9k weergaven
  7. Cartoon Network NL

    • 8 reacties
    • 972 weergaven
  8. ds9 files

    • 0 reacties
    • 610 weergaven
  9. ds9 files

    • 0 reacties
    • 802 weergaven
  10. S*t*ll*tehopper.c*m gestolen info?

    • 12 reacties
    • 2.9k weergaven
  11. S*t*ll*tehopper.c*m gestolen info?

    • 12 reacties
    • 2.7k weergaven
  12. 3in1

    • 4 reacties
    • 502 weergaven
  13. 3in1

    • 4 reacties
    • 452 weergaven
  14. Waar multiprogrammer 2001 XL/XLD kopen?

    • 1 reactie
    • 553 weergaven
  15. Waar multiprogrammer 2001 XL/XLD kopen?

    • 1 reactie
    • 700 weergaven
  16. wie kan mij helpen

    • 2 reacties
    • 532 weergaven
  17. wie kan mij helpen

    • 2 reacties
    • 402 weergaven
  18. HUMFREE STOPT ERMEE!!!

    • 2 reacties
    • 647 weergaven
  19. HUMFREE STOPT ERMEE!!!

    • 2 reacties
    • 435 weergaven
  20. laurals site ?

    • 6 reacties
    • 917 weergaven


  • Berichten

    • @sprietje,   Ja de klemmen zijn voor de eerder geprinte houders. Ze zijn 23 mm. Ik krijg ze net onder de drie graden teven elkaar. Kijk maar naar de schotel, daar zie je 13,16,192, netjes naast elkaar en goed. hard af te regelen. Waar ik eerst nog een gulden midden weg moest vinden, Ik heb een enorme signaal winst hiermee behaald. In vergelijking met de oude setups, die ik had. De originele heb ik toen ter tijd aangepast zoals jij aangaf, verzaagt, je kunt de originele nog dichter op elkaar zetten als je in de ring, na het zagen een gat freest zodat de schroef van de lnb houder ernaastdaarin valt.. Echter krijg je ze niet dicht genoeg op elkaar en verlies je signaal, nu zo goed als niet.
    • Dan zijn die ijskrabbers aan een prikje te koop?
    • zit sinds vrijdag al op de kabel, niet bijzonders, beetje hetzelfde wat we al hadden.
    • Na zes maanden intense voorbereiding en veel studiewerk vooraf, starten we met -eigenlijk- 2 gloednieuwe zenders, ze vervangen de huidige MENT TV. MENTpop (Telenet, Orange, Proximus, TV-Vlaanderen en CDS) en MENT55 (lees: 'ment vijf vijf') (Telenet, Orange)   Het worden écht 2 gloednieuwe producten: eigen profiel, volledig eigen vormgeving, audiobranding...   Op 30 april zie je ze in de loop van de dag verschijnen op je televisie.   Eentje starten we officieel op 1 mei op de middag en het andere kanaal zie je ook dan al, maar wordt op 5/5 (5 mei dus) om 5 over 5 officieel opgestart. We doen dat twee keer met heel bekende mensen.   En de presentatoren? Ga je iemand moeten missen? Nee hoor, iedereen vindt z'n plekje in de komende maanden op 1 of de beide zenders én er komen een paar opvallend toffe nieuwe gezichten bij.   Hou je TV in de gaten de komende weken !    
    • Na zes maanden intense voorbereiding en veel studiewerk vooraf, starten we met -eigenlijk- 2 gloednieuwe zenders, ze vervangen de huidige MENT TV. MENTpop (Telenet, Orange, Proximus, TV-Vlaanderen en CDS) en MENT55 (lees: 'ment vijf vijf') (Telenet, Orange)   Het worden écht 2 gloednieuwe producten: eigen profiel, volledig eigen vormgeving, audiobranding...   Op 30 april zie je ze in de loop van de dag verschijnen op je televisie.   Eentje starten we officieel op 1 mei op de middag en het andere kanaal zie je ook dan al, maar wordt op 5/5 (5 mei dus) om 5 over 5 officieel opgestart. We doen dat twee keer met heel bekende mensen.   En de presentatoren? Ga je iemand moeten missen? Nee hoor, iedereen vindt z'n plekje in de komende maanden op 1 of de beide zenders én er komen een paar opvallend toffe nieuwe gezichten bij.   Hou je TV in de gaten de komende weken !  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...