Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.137 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 699 weergaven
  1. prog dvb werkend wat nu

• 2 reacties
    • 862 weergaven
  2. hauppauge nexus s

• 4 reacties
    • 728 weergaven
    • 0 reacties
    • 692 weergaven
  3. bestanden op dvd zetten

• 4 reacties
    • 681 weergaven
    • 7 reacties
    • 925 weergaven
  4. mpeg file op dvd zetten

• 5 reacties
    • 624 weergaven
  5. Plasma en LCD

• 1 reactie
    • 3,3k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Jamo HDP 4250 Plasma TV

• 5 reacties
    • 3,9k weergaven
  7. Kiss DP500

• 1 reactie
    • 2,6k weergaven
  8. DIVX afspelen op WinXP

• 9 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. welke versie my theatre

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. mp3 vcd

• 3 reacties
    • 527 weergaven
  11. dvd immage branden

• 1 reactie
    • 503 weergaven
  12. Beste manier MPG2 - SVCD

• 1 reactie
    • 656 weergaven
  13. hoe of wat?

• 0 reacties
    • 587 weergaven
    • 1 reactie
    • 498 weergaven
    • 0 reacties
    • 896 weergaven

• Het Prime abonnement is zeker niet slecht.  Ik koop veel bij deze Amazing firma van Bezos en spaar veel verzendkosten.  Plus Prime Video, Amazing Music en onbegrensde foto’s geheugen in de cloud. Ook Prime reading    Al met al een goed aanbod waar ik tevreden mee ben.  Maar ik heb het over die Prime korting dagen wat werkelijk nergens op slaat. 
    • https://nos.nl/artikel/2574734-alle-inwoners-belgisch-dorp-moeten-huis-verlaten-vanwege-grote-brand hoorde het daarjuist op VRT2 radio   al die gore lucht van branden bah
    • Als je moet betalen om ergens korting te krijgen dan zou er toch al een waarschuwingslampje moeten gaan branden. Ik betaal maar bij 1 firma een jaarlijks abonnement van 40 euro maar krijg daarvoor terug gratis bezorgen vanaf 20 euro gratis bezorgen van grote/zware spullen (sperrgut zoals ze dat in Duitsland noemen) en een bestelling wordt dezelfde dag van bestelling verzonden Vaak als ik 1 zware machine of metalen kabelgoten van 2m bestel dan heb ik het abonnement al terugverdient (terwijl de spullen vaak ook nog eens een stuk goedkoper zijn dan hier)
    • Maar weet je ook wat de gewone prijs was voordat deze "amazing" korting gegeven werd?
    • Denk dat je daarbij dan de moeilijke keuze moet gaan maken wat het belangrijkste voor je is. want en milieu, en wonen, en zorg en oude dag en ........ dat heeft niet 1 partij. Persoonlijk denk ik dan ook dat je het beste op een partij kunt stemmen die een eind gaat maken aan al die splinterpartijen zodat er weer een stevige uitvoerende partij komt en beslissingen kan nemen zonder dat er tig anderen eerst hun plasje over moeten doen.
  • Nieuwe aanmaken...