Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.137 onderwerpen in dit forum

1. technisat dvb

• 1 reactie
    • 926 weergaven
  2. ProgDVB & XP

• 4 reacties
    • 996 weergaven
  3. Opnemen van Skystar 2

• 1 reactie
    • 703 weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  4. DVD films kopieren ?

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. update Progdvb

• 1 reactie
    • 558 weergaven
  6. dvd inkorten

• 0 reacties
    • 689 weergaven
  7. skystar 2

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  8. wDSL

• 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 21 reacties
    • 7k weergaven
  9. Leren Loggen?

• 7 reacties
    • 902 weergaven
  10. Region x

• 0 reacties
    • 502 weergaven
  11. svcd-->cd-i

• 1 reactie
    • 638 weergaven
  12. Tmpegenc Mpeg2 ->SVCD

• 11 reacties
    • 2,5k weergaven
  13. All in one??? (newbee) vraag

• 1 reactie
    • 603 weergaven
  14. geluid niet gelijk

• 3 reacties
    • 673 weergaven
    • 5 reacties
    • 580 weergaven
  15. Nieuwe abonnementen B*Sk*

• 5 reacties
    • 988 weergaven
  16. slecht beeld canal+

• 4 reacties
    • 730 weergaven
  17. vastlopers

• 14 reacties
    • 2,3k weergaven

• In Vlaanderen vandaag zonnekijkdag.....tja zal voor andere keer zijn vrees ik. Hier in Ieper de laatste twee uur reeds 15 mm regen.
    • Zit RTL Boulevard ook in de F1?
    • Vestappen had in zijn pole rondje wel nog een cadeautje gekregen van Kimi Antonelli. Als goedmaker voor het akkefietje van vorige week kreeg Max in zijn net voor het inzetten van zijn pole rondje even een tow van Kimi.   Uiteraard word dit door het roddel circuit/pers niet als gezien als goedmaker voor het uit de baan tikken van Max door Kimi in Oostenrijk Maar als bevestiging dat Max volgend jaar voor Mercedes gaat rijden.
    • Dat ding doet geen RTS/CTS.. Dus minicom instellen zonder Flow-control.. Baudrate moet passen voor de VU+Solo….   Kijkus hier effus… https://babcuvpisecek.com/diy/vu-solo-4k-rs-232-serial-connection-pinout/
    • Die USB to Serial heb ik aangesloten, waarbij ik minicom opstart en ook data terug krijg uit de VU. Probleem is alleen, dat dit tot nu toe een onleesbare brei aan tekens is.   De converter is herkend als een CP210x binnen Linux, dus dat lijkt correct.     Als ik dan de terminal start met minicom, komt er niets zinnigs aan tekst uit de VU.     Dan denk je dat de baudrate of de character set incorrect is, maar of ik nu 9600 of hoger kies .. blijft iets onleesbaar wat uit de box komt. Dan denk je RX en TX omgedraaid, maar ook maar eens omgedraaid .. maar dan komt er helemaal niets uit de VU.   Dan kan het nog zijn, dat de cp2102 niet goed de conversie doet naar UTF8 characters .. mogelijk. Heb even geen CH340 bordje hier, dat was de goto voorheen zoals op jouw bord.   Dus nog iets meer testen en proberen om er iets leesbaars van te maken    Ben dus nog even aan het uitzoeken waar de kink zit, waarbij ik wel leesbare data terug krijg. Als de box opstart zie ik wel het Rx lampje knipperen, er is dus wel leven in de vorm van data.
  • Nieuwe aanmaken...