Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.150 onderwerpen in dit forum

1. conax

• 2 reacties
    • 723 weergaven
  2. *** vertikt op te nemen

• 1 reactie
    • 714 weergaven
    • 1 reactie
    • 918 weergaven
  3. up streaming internet radio

• 0 reacties
    • 2,2k weergaven
  4. AKI dvd-speler, goed of niet ?

• 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  5. van twee divx bestanden 1 maken

• 2 reacties
    • 687 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. My Theatre

• 1 reactie
    • 598 weergaven
    • 6 reacties
    • 8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  7. mp3-dvd

• 1 reactie
    • 603 weergaven
    • 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 596 weergaven
  8. technisat dvb

• 1 reactie
    • 974 weergaven
  9. ProgDVB & XP

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. Opnemen van Skystar 2

• 1 reactie
    • 742 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  11. DVD films kopieren ?

• 7 reacties
    • 1,3k weergaven
  12. update Progdvb

• 1 reactie
    • 599 weergaven
  13. dvd inkorten

• 0 reacties
    • 740 weergaven

• Volgens mij heb ik die waterstof bubble reeds enkele maanden geleden zien voorbij komen in het nieuws... Dus is het wel nieuws?
    • Wat een rotstreek zoiets.   Heel goed om hier te melden @Montoya, ik ken familieleden met diverse kaarten. Weliswaar met een kaart in de TV op de slaapkamer voor bezoek maar toch. Als die onwetend smartcards en onaangekondigd verliezen zullen ze niet blij zijn.    
    • Ja, dat is weer de verkeerde richting. Blijf weg van deze websites.   Wat je nodig hebt is een plek waar je website komt te staan. Dat kan volledig op je eigen server of je huurt ruimte bij een hosting bedrijf. Vervolgens heb je nodig: WordPress, MySQL, een webserver en een tool om MySQL te configureren.   Ga je lokaal alles doen dan moet je dit allemaal zelf installeren op je server. Kies je voor een hosting bedrijf dan wordt alles voor je geregeld. In jouw geval zou ik kiezen voor een hosting bedrijf. Dat kan al voor 2,99 euro per maand.   En ja, als je kiest voor een CMS dan ben je genoodzaakt dat pakket te blijven gebruiken. Met een betrouwbaar tool als WordPress lijkt me dat niet zo erg.   Begin met het bekijken van deze tutorial dan wordt alles je duidelijk: https://www.youtube.com/watch?v=Y0tnkfi_fQo    
    • Wil via app canalplus kijken op tv via google chromecast. Kan dit ook via app npo start. Bij kijken moet ik dan rechts bovenin symbool tv met wifi indrukken. Maar bij app canal+ is dit symbool nergens te vinden. Dus kan ik niet via tv kijken. Wat doe ik verkeerd?
    • Of we ons zorgen moeten maken?   Europa kan al binnen enkele weken worden geconfronteerd met nieuwe energietekorten, waarschuwt Shell-ceo Wael Sawan.   Ook vanuit Europa klinken waarschuwende signalen. De Duitse minister Katherina Reiche (Economie) stelt dat tekorten eind april of in mei kunnen ontstaan als het conflict aanhoudt.   En ondertussen in Nederland,   Vandaag bevindt de gasvoorraad zich op het laagste niveau in 10 jaar. Met 5,8 procent is de bodem van de gasopslag nu echt bijna bereikt.    
  • Nieuwe aanmaken...