Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.145 onderwerpen in dit forum

1. Fun2MD converter

• 1 reactie
    • 961 weergaven
  2. DVD 9 --> DVD 5

• 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  3. adsl in cascade met kabel

• 0 reacties
    • 893 weergaven
  4. MD 9.1C NL

• 2 reacties
    • 762 weergaven
  5. WIFI

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. geluid bijvoegen

• 6 reacties
    • 2,4k weergaven
  7. SVCD en JPG op 1 CD-R

• 3 reacties
    • 674 weergaven
  8. Conax en dvb-s

• 2 reacties
    • 725 weergaven
  9. welk progje voor vcd te maken

• 1 reactie
    • 597 weergaven
    • 8 reacties
    • 1k weergaven
  10. Avi naar Dvd

• 0 reacties
    • 967 weergaven
  11. welke brander ???

• 3 reacties
    • 771 weergaven
  12. dvb kaart

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. Beeld kwaliteit

• 9 reacties
    • 1,2k weergaven
  14. power dvd

• 4 reacties
    • 676 weergaven
  15. ms access Multidec channeleditor

• 0 reacties
    • 581 weergaven
  16. avi file

• 6 reacties
    • 772 weergaven
  17. Medion 4560

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  18. lukt me nog steeds niet

• 4 reacties
    • 775 weergaven
    • 2 reacties
    • 634 weergaven

• Vanavond rond 20h30 plots alle kanalen van CD gecodeerd. heb kaart en module al even verwijderd en terug geplaats.  Maar blijft gecodeerd, geen beeld.
    • Dat was niet de vraag.   Ik heb het getest en ik kan gewoon op de knoppen klikken. Wel getest op mijn tablet
    • voor welke Xsarius TYPE ontvanger  is deze losse Tuner te gebruiken
    • Bij  mijn huidige auto heb ik het frame voor de optionele autoradio laten verwijderen toen ik de auto kocht. Ik wilde persé mijn huidige autoradio laten overzetten en zo is het ook gedaan. Los van het feit dat ik daarmee geld bespaarde, ging het mij vooral om mijn huidige autoradio. Ik wil Radio Caroline kunnen ontvangen op de 648 AM en ik wil ook naar de DAB+-zenders kunnen luisteren.        Zolang je moet betalen voor 5G en radio via DAB+ gratis is, zie ik niet in waarom ik radio zou gaan luisteren via 5G. 
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: Vanaf 3 november hebben luisteraars van de Poolse radio die gratis satellietuitzendingen ontvingen minder keus , de Poolse Radio 1, Dwójka, Trójka, PR24 en PR dla Zagranicznica (PR voor het buitenland) via de CANAL+-transponder zijn stopgezet. Eerdere technische parameters (service uitgeschakeld): Eutelsat Hot Bird 13G (13,0°E) tp. 15 (11,488 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S2/8PSK) stations werden uitgezonden als onderdeel van één dienst, omgeschakeld door het veranderen van de audiotrack Technische parameters van voortgezette satellietuitzending: Eutelsat Hot Bird 13G (13.0°E) tp. 74 (12,188 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK) Amos 3/7 - 4° West: Nieuwe transponder geactiveerd: 11214H; SR: 4100; Fec: 5/6 DVB-S2/8PSK. Romania HD en Romania SD zijn nu beschikbaar.
  • Nieuwe aanmaken...