Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14171 onderwerpen in dit forum

1. Meer pagina's

• 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. Algemene receiver vraag

• 3 reacties
    • 575 weergaven
  3. welk merk heb ik hier

• 3 reacties
    • 603 weergaven
  4. wat nodig voor premiere-pakket?

• 5 reacties
    • 660 weergaven
  5. Frequentiebanden vraagje

• 6 reacties
    • 625 weergaven
  6. geen beeld meer op ticket 1/8

• 6 reacties
    • 611 weergaven
  7. Skybox kopen??? 1 2

• 19 reacties
    • 7.1k weergaven
  8. sky sports

• 0 reacties
    • 861 weergaven
  9. welk pakket?

• 4 reacties
    • 758 weergaven
  10. Weer een noob.....

• 14 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 14 reacties
    • 2.4k weergaven
  11. audio

• 4 reacties
    • 797 weergaven
  12. dutchsatelliteforum weg???

• 8 reacties
    • 828 weergaven
  13. arrow

• 9 reacties
    • 912 weergaven
  14. welke zenderlijst?

• 2 reacties
    • 514 weergaven
    • 13 reacties
    • 843 weergaven
  15. van gold naar fun 4 card

• 3 reacties
    • 528 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  16. patchen

• 2 reacties
    • 719 weergaven
  17. Firmware programmeren

• 6 reacties
    • 955 weergaven

• Streamlink (utility which pipes video streams from various services into a video player) ondersteunt ook twitch streams    
    • Op zich een gezonde manier van koffie zetten. Door het papieren filter haal je cafestol (een olieachtig stofje dat van nature in koffiebonen voorkomt) uit de koffie waardoor wat kan zorgen voor een verhoging van het LDL-cholesterol (het slechte cholesterol) Kokend water is eigenlijk te heet om koffie te zetten. Het advies is om na het koken ongeveer 45 sec te wachten voordat je begint op te gieten waardoor de temperatuur is gezakt naar ongeveer 93 graden wat de ideale temperatuur is om koffie te zetten. Verder zijn bonen vaak het gezondst, ook hier kunnen stofjes aan toegevoegd zijn, maar meestal veel minder dan de smaak/geur versterkers, toegevoegd zout/suiker en andere stoffen die zijn toegevoegd aan gemalen koffie/cups en de koffiepads.  
    • Waarom verplaatsen als de beide Vu+ toch al in een netwerk zitten, gewoon beide schijven mounten aan beide Vu+en.
    • Ik zou zeggen kijk eens hoeveel aanvullend pensioen je straks krijgt als je met pensioen gaat. Ik denk/weet haast wel zeker dat je je rot schrikt hoe weinig dat maar is, nu was die 150.000 maar een voorbeeld maar denk dat menigeen maar wat blij zou zijn als ze 150.000 aanvullend pensioen zouden krijgen. Sprak laatst een oom van mij die altijd lasser van beroep is geweest en 45 jaar heeft gewerkt en nu netto slechts ongeveer 8000 euro per jaar als aanvullend pensioen krijgt.
    • Die kan ik wel ontvangen. op 11934 /V/27500 5/6 QPSK  
  • Nieuwe aanmaken...