Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14171 onderwerpen in dit forum

1. c/n niet hoger dan 0,4

• 2 reacties
    • 486 weergaven
  2. epg?

• 10 reacties
    • 1k weergaven
  3. vervorming letters

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 13 reacties
    • 983 weergaven
  4. plasmascherm 1 2 3

• 37 reacties
    • 7.4k weergaven
  5. hoe signaal naar plasma te brengen ?

• 0 reacties
    • 539 weergaven
  6. pcine op hispasat

• 5 reacties
    • 781 weergaven
  7. extreme/force?

• 14 reacties
    • 1k weergaven
  8. Stream

• 1 reactie
    • 857 weergaven
  9. info files ?

• 4 reacties
    • 902 weergaven
  10. premierebox

• 1 reactie
    • 523 weergaven
    • 3 reacties
    • 897 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.4k weergaven
  11. HELP ben een Newbie

• 2 reacties
    • 991 weergaven
  12. dbox

• 5 reacties
    • 774 weergaven
  13. @sat 9500 software vraagje

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  14. espn classic sports

• 3 reacties
    • 534 weergaven
  15. wie O wie??

• 2 reacties
    • 697 weergaven
  16. aston simba en irdeto

• 0 reacties
    • 651 weergaven
  17. Wat is een remote update ???

• 3 reacties
    • 641 weergaven

• Ik heb ook geen geluid op RTP Madeira.
    • Dat snap ik, je gebruikt srp-picons. Voor de picons die je in de meeste images kan installeren onderhoud ik, samen met een aantal anderen, de Github. We hebben T18 en Novo 19 onlangs toegevoegd met links voor Astra, Hotbird en Eutelsat 5 West B. Ik kan de Franse DVB-T niet ontvangen dus ken ik daarvan de service referenties niet, als je me het bestand lamedb kan sturen, dan kan ik ze nakijken.
    • Wel een speciaal soort onroerend goed wat minder gevoelig is voor schommelingen in de markt. En als dat morgen plots niet meer waard is dan speelt er gegarandeerd wel iets anders in de wereld waar je je meer zorgen om moet/kunt maken.   Maar als jij morgen plotseling een auto tegenkomt dan is je gehele pensioen weg en kan hooguit je partner nog op een deel aanspraak maken, is die er niet dan is alles geheel weg en kan er niemand nog aanspraak op maken. Bij mij is er wat pensioen betreft niets aan de hand en draait alles gewoon verder alleen 1 mond minder te voeden, het kapitaal blijft gewoon bestaan voor mijn vrouw en anders voor de kinderen. Dus ja dan is het de keuze misschien iets meer pensioen krijgen maar gebeurd je vroegtijdig iets dan is alles weg of zoals ik doe iets minder krijgen maar wel vrijwel gegarandeerd. Zou ik jou de keuze geven uit je kunt 125.000 euro krijgen maar of je het krijgt hangt van allerlei zaken af als je gezondheid, politiek enz.  en je krijgt elke maand maar een klein stukje met mogelijk dat je uiteindelijk slechts 75.000 hebt gekregen of je krijgt 100.000 euro (en als de markt goed is dan kan het ook wel 150.000 of nog meer zijn) en wat er ook gebeurd, jij of je nabestaanden krijgen dat altijd. Welke keuze zou je dan maken en is de keuze dan nog zo moeilijk?
    • Dank voor reacties. Dat deed ik met de andere bestanden ook, met een computer. O ! Maar waar blijft het bestand dan ? Aanvinken, hmm, waar ? Ik gebruik OpenPli.
  • Nieuwe aanmaken...