Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14171 onderwerpen in dit forum

1. mm of niet???

• 0 reacties
    • 482 weergaven
    • 2 reacties
    • 927 weergaven
  2. Canal Digitaal EPG

• 9 reacties
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Schotel richten met HSS 1000

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 775 weergaven
  3. humax5400 met motoraansturing

• 1 reactie
    • 316 weergaven
  4. astra vraagje ;)

• 3 reacties
    • 446 weergaven
  5. Zuid Afrika (Multichoice)

• 4 reacties
    • 883 weergaven
  6. Bankpas als funkaart of zo

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  7. Kaart copy B4U

• 2 reacties
    • 554 weergaven
  8. 2e receiver voor op slaapkamer

• 13 reacties
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

Welke volledige nieuwe installatie nu kopen ? 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 410 weergaven
  9. keys editen

• 2 reacties
    • 537 weergaven
    • 2 reacties
    • 388 weergaven
  10. 2 receivers

• 12 reacties
    • 882 weergaven
  11. kaart over zetten

• 2 reacties
    • 516 weergaven
  12. veel onderbrekingen

• 2 reacties
    • 553 weergaven
  13. Xtreme

• 3 reacties
    • 664 weergaven
  14. Geen signaal Canal+

• 7 reacties
    • 927 weergaven
  15. instandcopy

• 0 reacties
    • 420 weergaven

• volgend antwoord ontvangen:   The 3 transponders you mentioned are all on Astra 1N. I repeat from my measurements, Astra 1M no longer has active transponders that transmit 24 hours a day, perhaps only those for occasional feeds remain (Txp-18, Txp-24, Txp-27, Txp-28).  the check carried out this morning at 4:00 UTC (6:00 CEST). When Astra 1M, 1N and 1P were far from each other.
    • Volgens de handleiding van de reciever heeft deze geen arc.   Het zou kunnen dat hij wel het geluid van je tv via HDMI kan weergeven, maar hij kan dan geen beeld van je , bv DVD naar je tv sturen. Die moet je dan rechtstreeks op de tv aansluiten.    Mvg
    • Als je het zo goed weet dan zou ik me als ik jou was me meteen in gaan schrijven voor het NK wijnproeven. uitslag NK blind wijn proeven even een citaat Dus ja er zijn mensen die het verschil kunnen proeven, maar dat zijn er wel heel erg weinig en dan nog steeds ook geen 100% score. En dan hebben we het ook nog eens over bekende wijnen die vaker gedronken worden.   nog niet overtuigd? lees dit dan nog eens "blind wijn herkennen is onmogelijk"   Dus ik vind het prima als je helemaal lyrisch bent over een bepaald type wijn en als je daar een godsvermogen voor over hebt? prima toch? het gaat om jouw persoonlijke beleving. Maar kom me niet aan met dat iedereen met enig verstand van wijn of die regelmatig wijn drinkt probleemloos een dure wijn kan herkennen want dat is gewoon complete onzin.
    • 15.0°W 12649 V 20168 DVB-S2 QPSK FEC 3/4 ID  : Reuters TV News (Reuters) 4:2:0
  • Nieuwe aanmaken...