Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.423 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 695 weergaven
    • 2 reacties
    • 874 weergaven
  1. goldcard

• 1 reactie
    • 538 weergaven
  2. geluid niet gelijk

• 0 reacties
    • 632 weergaven
  3. nieuwe programmer

• 2 reacties
    • 767 weergaven
  4. Eprom editteren!??!

• 3 reacties
    • 763 weergaven
  5. ON DIGITAL

• 1 reactie
    • 569 weergaven
  6. printplaat voor cards

• 1 reactie
    • 650 weergaven
  7. Wat moet ik doen

• 3 reacties
    • 851 weergaven
  8. ds9

• 3 reacties
    • 514 weergaven
  9. insert smarcard

• 2 reacties
    • 487 weergaven
  10. datum veranderen

• 3 reacties
    • 623 weergaven
  11. seca org

• 2 reacties
    • 527 weergaven
  12. VRAAG OVER EEN PROGRAMMER?

• 1 reactie
    • 457 weergaven
    • 5 reacties
    • 704 weergaven
  13. thaicom

• 1 reactie
    • 667 weergaven
  14. au seca

• 3 reacties
    • 641 weergaven
  15. virus?

• 2 reacties
    • 518 weergaven
  16. Welke decoder koop ik het best ?

• 13 reacties
    • 925 weergaven
  17. Over PW, ORF en de Humax

• 8 reacties
    • 746 weergaven

• europa is voor 1 ding goed en dat is de eengemaakte munt.Voor de rest is het een home voor uitgerangeerde politici die massaal geld oprapen van de hardwerkende burger en onder het mom van milieu alles willen importeren voor het geld en de lokale economie vernietigen. De utopie dat zij de wereld gaan redden terwijl 12 containerschepen op 1 maand de ganse uitstoot van europa op 1 jaar vertegenwoordigen
    • Je vergeet nog te vermelden dat er in Belgie steden zijn waar je vooraf je kenteken en autogegevens moet doorgeven.   Mag je met de auto naar Gent?     De euronorm en het brandstoftype van uw voertuig bepalen of u de binnenstad van Gent in mag. Schone auto's mogen de stad in, vervuilende auto's moeten betalen . Als uw voertuig de binnenstad in mag, maar u geen Belgisch of Nederlands kenteken heeft, moet u hem ALTIJD registreren!
    • Wanneer je een rondrit maakt door Europa mag je nogal wat regelen met als bonus de verplichte overheid en autobaan stickers. Duitsland, Frankrijk, Spanje en Zwitserland.............. welk land volgt.... Belachelijke van deze overheid verplichtingen is wel dat elke auto zo'n sticker moet hebben om op bepaalde wegen te mogen rijden of parkeren al is je auto nieuw en voldoet aan de laatste milieu eisen. Wanneer je in Frankrijk als Fransman met je oude stookolie auto uit het jaar kruik een sticker aan vraagt is alles in orde, echter kom je met je oude stookolie Camper niet uit Frankrijk helaas niet voor jouw, goed dat deze Camper een milieu zone niet in mag als dat voor iedereen geld. Wat is dit voor een idioterie, volgens mij is heel Europa gek geworden of aan het worden, dit heeft niets met milieu te maken maar met geld binnen harken. Dan zijn we nog niet klaar want om over bepaalde wegen te mogen rijden hebben we een tol Vignet nodig (dus weer zo'n sticker op je ruit) in Zwitserland, Oostenrijk en welk land nog meer..........   Nog even en we mogen blij zijn dat we tussen al die stickers door nog door onze voorruit van de auto kunnen kijken.🙃 
    • Juist ja, de rokers waren niet echt goed voorgelicht en vervuilen onwetend de natuur. Nicotine is ook een dodelijk gift voor de beestjes en insecten. Waar zijn de bijen en vlinders?
    • Natuurlijk zijn dorre perioden bekend. Het is echter slechter verdeeld van regio tot andere regio. Daar hebben ze overstromingen en hier hoor je het gras kraken wegens de droogte.   Ik weet nog dat ik vakantiewerk deed bij de rioolwaterzuivering en tropenrooster had, 4 uur beginnen en om 12 uur naar huis. Ook extreem. Maar veel van de statistische gegevens staan ons plebs helemaal niet ter beschikking. Je laatste lijstje toont het ook al 2003.  
  • Nieuwe aanmaken...