Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.459 onderwerpen in dit forum

1. Sunny

• 4 reacties
    • 817 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 29 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. Nieuwe schotelbezitter

• 9 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,3k weergaven
  3. een vraag van een member.

• 3 reacties
    • 598 weergaven
  4. Xtreme

• 8 reacties
    • 1k weergaven
  5. Wat kan ik met een Echostar DSB-2000 ?

• 7 reacties
    • 968 weergaven
  6. wat is dit

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. Wafefrontier

• 7 reacties
    • 906 weergaven
  8. gebruiker ervaringen

• 1 reactie
    • 743 weergaven
    • 0 reacties
    • 574 weergaven
  9. Tegelvoet en storm 1 2

• 19 reacties
    • 5,4k weergaven
    • Sat4all vriend

wat is hash-tabel 1 2

• Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 8,6k weergaven
  10. diseq 1.2

• 1 reactie
    • 906 weergaven
  11. geboot bij toecutters

• 4 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 781 weergaven
  12. Thor en Hotbird

• 9 reacties
    • 1,6k weergaven
  13. Verder draaien nog zin? 1 2

• 27 reacties
    • 3k weergaven

• Als je eens wist hoeveel mensen op de rem trappen als ze een tunnel inrijden i.v.m. dat het daar donker is, gevolgen kunnen bij te weinig afstand houden botsingen zijn, of files die ineens ontstaan als de een na de ander op de rem trapt om een aanrijding te voorkomen.   Al zijn te hoge vrachtwagens met chauffeurs die geen Nederlands kennen dan wel de theorie niet in de praktijk brengen het ergst, het verkeer voor een tunnel staat gemiddeld 7 maal per dag een halfuur vast wegens het niet opvolgen van de verkeersleiding.   Tunnels zijn in tegenstelling met jaren geleden vaak goed beveiligd tegen te hoge vrachtwagens, al een tijd staan er naast hoogtemeters en slagbomen, ook een stalen constructie vlak voor de tunnel ingereden kan worden, het probleem zit niet voor, maar halverwege een tunnel waar van naar beneden naar boven het plafond dichterbij komt dan voor de tunnel ingereden wordt. Er zijn in het verleden heel wat plafondplaten door vastlopen naar beneden gekomen, dat is ook waar tunnel angst vandaan komt, je zal er maar achter rijden en ineens vliegen de brokken om je auto of er tegenaan.   Van vastgelopen vrachtwagens lieten ze de banden een stuk leeg lopen om ze uit de tunnels te halen, wat veel meer tijd naast de schades kosten.   Waar het probleem met te hoge vrachtwagens met veel gevolgschade zo goed als opgelost is, een wapperend zeil kan ook tot een te hoge melding gezien worden, of vrachtwagens met een hydrologisch systeem die op dat moment te hoog staan om door een tunnel te kunnen rijden en nog proberen te laten zakken, de boel gaat bij niet afslaan op rood, de boete is behoorlijk hoog.   nu of al enige tijd zijn het juist korte viaducten met grote bestelbussen die nog wel denken onder een viaduct door te komen, die zijn meestal niet beveiligd.   Ik wijk nu wel erg ver af, bij donker en dus minder voor uit kunnen zien, remmen veel bestuurders af met files tot gevolg.   En wat de zomer- en wintertijd betreft, het ezelsbruggetje dat je in de winter voor de meeste mensen een uurtje langer in een warm bed kan blijven liggen i.v.m. dat het kouder is, in de zomer is het warmer, dus is zomertijd voor de meeste mensen een uurtje korter slapen.  
    • Aha ik heb het al gevonden, ga nu naar bed. 
    • Al oud , maar desalniettemin .... 😁🥳
    • De ANWB waarschuwt nu al voor lange files voor as. maandag puur en alleen om het feit dat nu weer een grote groep plots in het donker moet rijden om thuis te komen. Wat ik niet snap is dat ze ook zeggen dat het drukker wordt op de weg door de wintertijd.  Hoezo?  Stappen dan plots meer mensen in de auto om lekker in het donker te kunnen rijden?
    • Heb de GB PRO vanavond ontvangen. Heb dus zoals hierboven via IP adres OpenPli 9.1 er in gezet. Maar er zit nu OpenPli Scartgap in met een lay out die ik  vreselijk vind. Hoe krijg ik ge gewone OpenPli er in.  
  • Nieuwe aanmaken...