Spring naar bijdragen

luisteraar

Leden
  • Aantal bijdragen

    4244
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over luisteraar

  • Rang
    Sat4all Core Member

Recente profielbezoeken

1793 profielweergaven
  1. Een interessante vraag JA ze kunnen gps repeaters neerzetten waar geen ontvangst is dit doen ze in de tunnelbouw dit lijkt me geen eenvoudige klus of ze dat ook doen in tunnels voor consument.
  2. Hoe bepaald de google app de snelheid gps gsm palen ? Mijn mening gps snelheid meting is betrouwbaarder dan een auto teller.
  3. Ohh jawel Het gaat over wat is nauwkeuriger auto km/h meter of google De voorschriften voor auto kmh teller is dat die 10% plus 4 kmh mag afwijken. Bij 50 km/h is dat bijna 20% (5kmh + 4kmh) Dat de tellers in de praktijk minder afwijking hebben neem ik wel aan. Om die reden geeft de wetgever een tolerantie bij snelheid controles waarbij hun eigen meet apparatuur ook afwijkingen heeft. Invloed op de meting kan hebben de afstelling in fabriek de temperatuur slijtage en meer
  4. Het tover woordje geijkt. Geijkt wilt zeggen dat op dat moment en bij de nu heersende omstandigheden er vanuit gegaan mag worden dat deze enkele controle een juiste aangeving geeft Een uur later kan het al niet meer kloppen daarom bestaat er een naukeurigheid berekeningen die een afwijk percentage bepaald. Dit is zo een uitkomst V2 =< V1 =< 1,1*V2 + 4 km/h vertaald 10% meting afwijking 4kmh aflees afwijking
  5. Dus die 3% komt nog eens boven de afwijking tolerantie van de meetinrichting ?
  6. Dit heeft allemaal te maken met de nauwkeurigheid berekeningen. Je kan niet nauwkeuriger aflezen als de ijk streepjes. Heeft de meter enkel streepjes op 45 50 55 60 ... kmh is de afwijking zowieso 5 kmh. Daarnaast komen nog de aanlever afwijkingen (banden meter hardware enz) Daarom 10% plus 5 kmh. Voor de flitspalen geld het zelfde daar is ook een tolerantie ik dacht 10% met een minimum van 5 kmh
  7. Ik heb een auto gehad waarbij de teller bij 50 kmh 7km teveel aangaf bij een radarpaal zonder flits (enkel meten)
  8. Mijn auto voor door de week boodschappen te doen heeft die nog. Bij mijn Zondags auto heb ik nog niet gekeken
  9. Is niet eens nodig in de dns een andere entry en de url gaat automatisch naar een andere server zonder aanpassing bij de afnemer
  10. Op YouTube zie ik ook veel tv programma´s die heruitgezonden worden vallen die ook hieronder ?
  11. Kan ik het als volgt samenvatten normaal is een uplink zender 400 watt . ALs de schotel groot genoeg is kom je met minder uit. Dus als je schotel groot genoeg is heb je reserve die via een feedback regel lus automatisch het vermogen verhoogd kan worden. Dan gebruiken de Duitse zenders dus mooie grote schotels met een groot regel gebied heb daar nl nog nooit een uitval bemerkt
  12. De auto snelheid meters in auto geven te veel aan en hoe ouder de auto hoe meer de meter aangeeft door het veertje in de meter die door de tijd slapper wordt. Ik vertrouw eerder een gps meting dan de kilometer teller. Op verschillende punten in de buurt staan snelheid indicatie meters (dopler systeem) die mijn vermoeden bevestigd.
  13. Daarom mijn vraag je schreef : Als ze bij blauwe hemel met X watt zenden en het wordt bewolkt met hoeveel db kunnen ze in de praktijk het vermogen verhogen ?
  14. Ik hoor net op TV dat Deutsche Wetterdienst meld dat de regenval van nu in dat gebied niet zo uitzonderlijk is voor 30 jaar is meer water gevallen en daarvoor nog vaker. De natuurlijke aflopen hebben ze veel afgesloten om nog meer overlast te voorkopen. Een zo een dam is gebroken met overlast. Je merkt ze kunnen het water aflaten maar er staan opjecten (huizen) in de weg
  15. In de kustgebieden in Spanje waar we het over hebben is het nog erger Het is een rots gebied uitlopers van de bergen graaf je daar 1 meter of een beetje meer zit je direct op water ondoordringbaar rots.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid