Ga naar inhoud


Fare for NewYork Terrorism Sucks


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met alle respect voor Sjaak en Chismaneric wil ik dit topic toch weer openen. Dit is een zeer uitzonderlijk tragische gebeurtenis waarop zonder enige twijfel de regel van dit board deze ene keer genegeerd mag worden. Zolang iedereen zich menselijk en fatsoenlijk gedraagt mag iedereen hier de slachtoffers hun medeleven betuigen. Mensen die racistische opmerkingen maken worden voorgoed verwijderd.<P>Groeten,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]<P><B>Bedankt</B><BR>Dit wordt zeer gewaardeerd door mij en vele<BR>duizenden andere mensen.<P>En Voor diegene die dit intereseert Vergeet<BR>deze pagina niet Condoleance <P>De groeten wink.gif" border="0<p>[ 14-09-2001: Message edited by: 666Software ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste plaatst wil ik zeggen dat elke vorm van geweld afgekeurd moet worden maar wat mij zo opvalt is dat bijna alle media-instellingen de laatste tijd praten over "terrorisme" terwijl dit voorheen "vrijheid-strijders" werden genoemd door dezelfde media kringen . M.a.w als er terroristische activiteiten plaatsvonden tegen andere landen die buiten europa of amerika liggen werden de daders niet afgeschilderd als terroristen en omdat het nu ineens zo dichtbij is wordt er gesproken over terroristen. <BR>Dit is naar mijn mening meten met twee maatstaven. <BR>Het getroffen Amerika is altijd zelf een stimulator geweest vanwat zij nu INEENS terrorisme noemen , enkele voorbeelden : PKK, het huidige Irak , de Taliban enz,enz. Ze stimuleren deze groepen of landen om wat Amerika ziet als de vijand klein te krijgen en zelf het succes van ver weg te volgen. <BR>Maar als ineens deze groeperingen of landen tegen hen keren worden zij afgeschilderd als terroristen. <BR>Amerika heeft een 'koekje van eigen deeg' gehad. <BR>Het gevolg van het deccenia lang gevoerde 'vuile' buitenlandse politiek <BR>En dan praat ik niet eens over de hulp aan het zionistische Israel die met Amerikaanse wapens elke dag 10/15 Palestijnen vermoord. <BR>Ik heb zo veel voorbeelden dat het allemaal te veel is om ze hier op te noemen. <BR>Jammer dat er weining mensen zijn die deze feiten onder ogen zien en allemaal als een kudde schapen achter de pro-Amerikaanse media aanlopen die het op een christen-moslim confrontatie wil brengen. <BR>Bah! wat walg ik hier allemaal van! , ik heb uit protest de TV uitgezet hoewel ik graag op de hoogte wil blijven van de gebeurtenissen. <BR>Ik wens alle slachtoffers van deze ramp sterkte toe en hoop dat de Amerikanen beseffen dat zij zelf verantwoordelijk zijn voor deze aanslag, de daders zijn alleen maar medeplichtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> maar wat mij zo opvalt is dat bijna alle media-instellingen de laatste tijd praten over "terrorisme" terwijl dit voorheen "vrijheid-strijders" werden genoemd door dezelfde media kringen . M.a.w als er terroristische activiteiten plaatsvonden tegen andere landen die buiten europa of amerika liggen werden de daders niet afgeschilderd als terroristen en omdat het nu ineens zo dichtbij is wordt er gesproken over terroristen. <BR>Dit is naar mijn mening meten met twee maatstaven. <BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Scheer ze over één kam, als ze onschuldige mensen en instellingen schade toebrengen. Een terrorist onderneemt meestal actie tegen onschuldige doelen en mensen, een "vrijheidsstijder" is niet veel minder...<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Het getroffen Amerika is altijd zelf een stimulator geweest vanwat zij nu INEENS terrorisme noemen , enkele voorbeelden : PKK, het huidige Irak , de Taliban enz,enz. Ze stimuleren deze groepen of landen om wat Amerika ziet als de vijand klein te krijgen en zelf het succes van ver weg te volgen. <BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Het is maar goed dat er in de wereld nog iets is als een "politie-agent". Hoe zou Koeweit eruit zien als Amerika zich er niet mee bemoeit had?? Tuurlijk weet ik wel dat er ook zeer zware economische belangen meespeelden, maar toch.. En zo zijn er meerdere voorbeelden.....<P>Wie neemt het voortouw bij internationale conflicten?? Juist.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Amerika heeft een 'koekje van eigen deeg' gehad. <BR>Het gevolg van het deccenia lang gevoerde 'vuile' buitenlandse politiek <HR></BLOCKQUOTE><P>Dit lijkt erg op "eigen schuld dikke bult". Hmmmm, slechte instelling. Waarom is die vuile buitenlandse politiek ontstaan??? Dat is weer een gevolg van het "politie-agentje" spelen. Zonder Amerika hadden de Duitsers hier nog op de stoep gestaan. Anders zouden we wel overlopen zijn door machtswellustige arabische leiders Saddam, Gadaffi, Khomeini en hun aanhangers.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>En dan praat ik niet eens over de hulp aan het zionistische Israel die met Amerikaanse wapens elke dag 10/15 Palestijnen vermoord. <BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Wat maakt het uit waar de wapens vandaan komen?? Met welke wapens vuren de Palestijnen dagelijks op Joodse nederzettingen?? De Palestijnen worden weer bewapend door andere instanties en landen. Die zijn echt niet zo zielig als er voorgedaan wordt. Onruststokers moeten aangepakt worden. Als er Palestijnen zijn die het nodig vinden om de ganse dag stenen te gooien, onschuldigen op te blazen enz enz enz....Tsja, dan kan het gebeuren dat ze aangepakt worden.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jammer dat er weining mensen zijn die deze feiten onder ogen zien en allemaal als een kudde schapen achter de pro-Amerikaanse media aanlopen die het op een christen-moslim confrontatie wil brengen <HR></BLOCKQUOTE><P>Moge wel duidelijk wezen dat de christen-moslim conflicten veelal door één partij worden ontketent. Men weet vast wel wie. Zie Indonesië, Molukken, nu weer USA enz enz....<P>Mag ik verder nog opmerken dat de daden en acties van de USA voor een aanzienlijk deel ondersteunt worden door de westerse wereld?<BR>Omdat USA de grootste militaire macht is en ze meestal het voortouw nemen in conflicten maakt ze niet alleen verantwoordelijk voor de ellende in de wereld.<P>Niet alleen Amerika is aangevallen op de 11e september, maar dit was een schop tegen het been van de gehele vrije westerse democratische wereld.<P>Een geloofsovertuiging dat totaal geen enkel respect heeft voor mensenlevens behorend tot een ander geloof, regimes die deze geloofsovertuiging aanhangen en burgers straffen die een ander geloofsovertuiging nastreven, dezelfde regimes die hun volk dom houden, onderdrukken, het recht op vrije meningsuiting ontneemt, terroristische organisaties sponsoren en steunen en niets anders doet dan onrust in de wereld zaaien, mag van mij in één klap van de wereld gevaagd worden. Het uitroepen van "heilige oorlogen" kan bij mij niet door de beugel, om maar weer een voorbeeld te geven hoe deze mensen te werk gaan....<BR>De woorden heilig en oorlog kan door geen enkele bijbel of koran gecombineerd worden.<P>Laten we wel een onderscheid maken tussen gematigde en extremistische stromingen, en alsjeblieft niet alles over één kam scheren, want dan gaat het helemaal verkeerd.<P>Disclaimer: dit is niet discriminerend bedoeld, ik heb respect voor iedereen die een andere mening is toegedaan, een ander geloof nastreeft. Ook ik leef prima samen met laten we zeggen, buitenlanders. Maar wat er in de wereld en om me heen gebeurd irriteerd me mateloos.<P>Tot slot: laten we hopen dat de daders en hun aanhangers gevonden en uitgeroeid worden.<P>Mijn oprechte medeleven met de nabestaanden en vrienden van de slachtoffers.<P>NOOIT WEER EEN 11 SEPTEMBER 2001<P>....If you tolerate this, then your children will be next.....<p>[ 16-09-2001: Message edited by: Diavolo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>Ok het is van niemand goed te keuren dat men burgers afmaakt,maar nu moet amerika ze een koek van eigen deeg geven en platgooien die handel.Het is altijd hetzelfde,welke religie het ook is ze trekken allemaal op niks.Mensen geloof toch in je eigen persoon.<BR>De burgers in de moslim landen staan volledig achter hun geloof en als ze zeggen dat het een heilige oorlog is worden ze gek.Fanatieken bullshit,al het volk dat zo fanatiek is voor hun geloof staan achter in de evolutie van de mens en de wetenschap,ze zijn gewoon gek en denken dat iedereen van de familie in de hemel komt dat ze een zelfmoordcommando toestand uithalen.Het zal altijd zo blijven dus maak er eens een eind aan.Tot op de wortel.<BR>Een geloof in god is volksonderdrukking en volkscontrole.Wie zich daar laat aan vangen is geen haar beter dan diegene die het gebruikt om kwaad te geschieden en geld en macht te krijgen. mad.gif" border="0 <BR>Dit is geen politieke aanslag.<BR>Dit is gewoon een aanval van godsdienst gekke mensen zoals heel de historie van de mens er al geweest zijn.Die leiden altijd tot oorlog.<BR>ik ga zwijgen nu.<BR>sorry voor de zware woorden,maar de waarheid kwetst altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanslag tegen america is en was groot, ik vind dat daarom de reactie van Jamest een beetje te ver gaat. Je moet er rekening mee houden dat er minimaal 10 duizend mensen (en dit zijn niet allemaal amerikanen maar ook veel Europeanen) daar vermoord zijn. Ik vind daarom een koekje van eigen deeg hier niet op zijn plaats is. Het is wel zo dat Amerika een land is dat in heel veel dingen centraal wil staan en staat.<P>Kijk maar naar de economie, daarom vind ik dat deze aanslag niet alleen op Amerika was maar ook op Europa en Asie. Om te beginngen met de Amerikaanse vliegmaatschappijen, die moeten al 12.000 personen op straat zetten. <P>Om het af te sluiten hoop ik dat iedereen zijn hoofd erbij houdt en dat het niet veel te ver uit de hand loopt.<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Jammer dat er weining mensen zijn die deze feiten onder ogen zien en allemaal als een kudde schapen achter de pro-Amerikaanse media aanlopen'<P>Een van de eerste dingen die mij meteen opvielen de eerste 2 dagen op CNN na de aanslagen dat iedereen opeens de verantwoordelijkheid en plannen over eventuele aanpak meteen in de president zijn schoenen schoven..!!!BAH<BR> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...