Ga naar inhoud


Fare for NewYork Terrorism Sucks


Gast

Aanbevolen berichten

This is a tragedy and very big accident for all of us.<P>So give your voice against terrorism.<P>FUCK YOU - to all fanatics in the world !!!<P>I'm very sorry for all innocent suffered people from the USA

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

how true, <P>this tragedy is an act of pure cruelty with no reason<P>our hearts indeed go out to those victomized in any way<P>there is absolutely no point to these acts of stupidity<P>terrorisme belongs to the past<P>keep it there

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet begrijp is dat je onschuldige mensen hun dood in stuurt. Je mag dan wel je belangen verdedigen maar dit is onmenselijk.<P>Ik hoef niet te vertellen hoe ik over deze aktie denk. Zelf denk ik dat dit nog een hele slecht gevolg ga krijgen, want de Amerikanen zijn goed aangepakt en dat pikken ze volgens mij niet. (ik zelf denk ik ook niet). Hoop maar dat het goed afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een ramp die z'n weerga niet kent. Dit is niet alleen verschrikkelijk voor de slachtoffers, maar dit heeft verregaande gevolgen voor de hele samenleving in de hele (westerse) wereld.<P>Ongekend...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben bang dat het oude paradepaardje de B52 in vol ornaat weer op de voorgrond komt en dan zal de ramp niet te overzien zijn.Ik heb geen geloof,maar om een medemens voor het geloof te doden kan er bij mij niet in.Er staat toch in alle geloofsboeken zoals de Bijbel en Koran GIJ ZULT NIET DODEN.Dus zo sterk is het geloof bij die mensen dan toch niet.Ik vind het zeer tragisch wat er gebeurd is,en hoop voor iedereen dat het niet de gevolgen heeft waar zovelen van ons bang voor zijn.<BR>grtz hendrik b

Link naar reactie
Delen op andere sites

THIS IS A DECLARATION OF WAR TO ALL FUCKING TERRORISTS ALL OVER THE WORLD!!!<P>Deze schandalige actie is een terroristische actie tegen de hele DEMOCRATIE en moet zwaar worden afgestraft mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>FUCK YOU....ALL FANATICS...FUCK YOU<P>DISM<BR> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel deze tragische gebeurtenissen allerlei gevoelens oproepen bij iedereen is buitensporig taalgebruik en rasisme niet gewenst!<P>Wat moet je zeggen over deze gebeurtenissen?<P>groeten,<P>Zeeman.<P> frown.gif" border="0frown.gif" border="0 WHY?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar hopen dat Amerika de juiste beslissing zal nemen in de afwikkeling van deze ramp.<BR>Gebeurt dit niet dan ben ik bang dat ook wij heel dicht bij de gevolgen zullen staan.<BR>Ik hoor het die Amerikaan nog zeggen:" als ze hiertoe in staat zijn, wat staat ons dan nog te wachten ?!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...