Ga naar inhoud


Fare for NewYork Terrorism Sucks


Gast

Aanbevolen berichten

Woorden schieten te kort.<BR>Ik denk dat men ten allertijden in gedachte moeten houden:<BR>De wereld is niet van niemand, de wereld is van ons alle.<P>Laten we daarom allemaal en beetje respect hebben voor elkaar en stoppen met dit soort / alle soorten van zinloos geweld.<P>Breng liefde en respect in de wereld GEEN haat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aan de basis van ieder conflict, waar ook ter wereld, liggen vooral:<BR>* Godsdienst (ook de katholieke van de VS !)<BR>* Rascisme<BR>* Onverdraagzaamheid<BR>* Economische belangen<BR>* Fanatisme<BR>(onthoud gewoon de eerste letters: GROEF)<P>Zolang deze voedingsbodems niet worden weggenomen zal het nooit beteren !!! (willen we dat wel ?!?)<BR>Het wordt tijd dat we daar met zijn allen eens aan werken ipv. telkens op wraak uit te zijn. Bommen zullen het nooit oplossen.<P> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

we moeten maar hopen dat bin laden <BR>niet levend in hen handen valt want<BR>als dat gebeurt dan krijg de ene gijzeling<BR>en kaping na de andere omdat al die extreme<BR>groeperingen hem weer vrij willen hebben<P>gr hoek4

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by frogger25:<BR><STRONG>Hi,<BR>Ok het is van niemand goed te keuren dat men burgers afmaakt,maar nu moet amerika ze een koek van eigen deeg geven en platgooien die handel. <BR>--------------------------------------------<BR>Hebben ze al een keer gedaan in geschiedenis ( remember Hiroshima) ,dezelfde good-gays waar jij nu over praat hebben ook de plaatselijke indianen bevolking uitgeroeid op een laffe manier ,en slavenhandel gedreven waarbij duizenden doden vielen-> <BR>-nog meer feiten nodig?<BR>-------------------------------------------<BR>Het is altijd hetzelfde,welke religie het ook is ze trekken allemaal op niks.<BR>Mensen geloof toch in je eigen persoon.<BR>De burgers in de moslim landen staan volledig achter hun geloof en als ze zeggen dat het een heilige oorlog is worden ze gek.Fanatieken bullshit,al het volk dat zo fanatiek is voor hun geloof staan achter in de evolutie van de mens en de wetenschap<BR>-----------------------------------------<BR>---Niet goed opgelet met de geschiedislessen?, de landen waar je nu over hebt wisten dat de aarde rond was toen de 'beschaafde wereld' <BR>dacht dat het een grote pannekoek was en kleden zich van zijde toen we hier in berevelletjes rondliepen!!!<BR>------------------------------------------<BR>,ze zijn gewoon gek en denken dat iedereen van de familie in de hemel komt dat ze een zelfmoordcommando toestand uithalen.<BR>-------------------------------------------<BR>-Wie weet? <BR>Het zal altijd zo blijven dus maak er eens een eind aan.Tot op de wortel.<BR>--------------------------------------------<BR>--Ben jij dan een haar beter dan die terroristen? <BR>-------------------------------------------<BR>Een geloof in god is volksonderdrukking en volkscontrole.<BR>------------------------------------------- <BR>--Dit lijkt op Sovjet politiek , als dat systeem zo goed was waarom is er dan een einde aan gekomen?<BR>-------------------------------------------<BR>Wie zich daar laat aan vangen is geen haar beter dan diegene die het gebruikt om kwaad te geschieden en geld en macht te krijgen. mad.gif" border="0 <BR>Dit is geen politieke aanslag.<BR>Dit is gewoon een aanval van godsdienst<BR>---------------------------------------------<BR>--Misschien het zelfde soort aanval als 6000 moslim doden die wij als Nederland op ons geweten hebben in sebrenica???? ( leven van een Amerikaan meer waard dan dat van een Bosnier?)<BR>--------------------------------------------<BR>gekke mensen zoals heel de historie van de mens er al geweest zijn.<BR>--------------------------------------<BR>-Neem jezelf als voorbeeld!<BR>Die leiden altijd tot oorlog.<BR>----------------------------------------<BR>-inderdaad!<BR>----------------------------------------<BR>ik ga zwijgen nu.<BR>-----------------------------------------<BR>-Je hebt inderdaad genoeg lulkoek uitgelaten<P>sorry voor de zware woorden,maar de waarheid kwetst altijd.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>-------------------------------------------<BR>-Ja, maar alleen DE WAARHEID en niet dit miserabel verhaaltje van jou froggie!<p>[ 17-09-2001: Message edited by: jamest ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Allen<P>Ik ben deze topic niet begonnen om elkaar <BR>de schuld te geven en zeker niet te gaan<BR>bekvechten maar om een eerbetoon aan de<BR>slachtoffers dus houd alstjeblieft op met<BR>die verwijten naar elkaar anders zijn jullie<BR>geen haar beter als de mensen die bij dergelijke<BR>dingen betrokken zijn.<P>Denk Na voordat je tot uitspraken en daden komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by 666Software:<BR><STRONG>@ Allen<P>Ik ben deze topic niet begonnen om elkaar <BR>de schuld te geven en zeker niet te gaan<BR>bekvechten maar om een eerbetoon aan de<BR>slachtoffers dus houd alstjeblieft op met<BR>die verwijten naar elkaar anders zijn jullie<BR>geen haar beter als de mensen die bij dergelijke<BR>dingen betrokken zijn.<P>Denk Na voordat je tot uitspraken en daden komt</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Je hebt helemaal gelijk , bekvechten was niet mijn bedoeling maar ik hoef niet te pikken dat sommige mensen de gebeurtenissen in de V.S aangrijpen om hun extreme ideeen t.o.v gelovigen te ventileren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jamest<BR>ik weet dat het moeilijk is om er niet op<BR>te reageren maar doordat wel te doen blijven<BR>er mensen tegen elkaar strijden dus ik ben op<BR>dit moment blij dat ik kan zeggen dat ik niet<BR>geloof en dus een behoorlijk neutrale mening<BR>heb maar het vorige bericht was ook aan iedereen<BR>gericht en niet aan jamest persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by yurin:<BR><STRONG>Ook mijn medeleven gaat uit naar slachtoffers, maar in Europa zelf bestaan trainingscampen van "mudjahedin" <BR>nl.in Bosnië (2-3 campen).<BR>Voor de neus van de Amerikanen en de rest van de Navo staten waaronder Nederlanders ook<BR>Ik begrijp er niets van. <P>gRoEtU confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Begrijp je er nu echt niets van of doe je alsof? <BR>--Hadden de Bosniers nu echt niets moeten doen? Hadden ze gewoon moeten staan toekijken hoe ze zelf vermoord werden door Yugó's ?<BR> <BR>Als je wat uitkraamt hou er dan even in je achterhoofd rekening mee dat jij niet de enige slimmerik bent, Yurin! <BR>Laat me raden! <BR>--mischien zelf van Servisch afkomst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jamest. (Sommige mensen proberen een éénzijdig beeld te creeëren, ook niet goed)<P>Diverse voorbeelden die je aanhaalt zijn totaal vruchteloos. Stop nu gewoon om de schuld bij Amerika te leggen en te doen alsof de daders geweldenaars zijn, want daar begint het door je postings aardig naar te ruiken.<P>Met de bom op Hiroshima hebben ze de jappen op de knieen gekregen, wat een aardige bijdrage was aan de afloop v/d oorlog.<BR>Indianenbevolking uitgeroeid: neem Saddam (die Allah-volgeling beweert te zijn), die zeer kort geleden nog met gifgas heeft geprobeerd om in Noord Irak de Koerden uit te roeien en echt niet terugschrikt om het weer te doen.<BR>Slavernij is bij ons allang afgeschaft, maar in diverse landen nog gewoon orde v/d dag. Wil jij beweren dat vrouwen in de sommige geloofsovertuigingen wat in te brengen hebben?? Dat riekt naar slavernij...<BR>Overal ter wereld worden volop mensen verkocht, vooral in de minder ontwikkelde landen....<BR>Neem nu de Nederlanders: hoe zijn WIJ tekeer gegaan in onze voormalige koloniën??? Ook geen enkel respect voor de inheemsen....<BR>Jongen, we zijn allemaal gelijk, geen volk uitgezonderd.<BR>Je zegt dat ze vroeger hoger op de beschavingsladder stonden dan "het westen" (aarde rond, zijden kleding), wat heeft ze dan doen besluiten om in de tijd stil te blijven staan????<BR>De 6000 Srebrenica doden hebben wij op ons geweten???? Heb jij naast Frogger25 zitten te slapen tijdens de geschiedenislessen?? Als je weet hoe het in elkaar zit mag je dit als voorbeeld gebruiken, niet te pas en te onpas als het je uitkomt want het slaat nergens op. Srebrenica hadden we (en ik zeg expres WE) en aandeel in. Voor de rest ga je maar naar de bieb om alles nog es terug te lezen.<BR>En nee, het leven van een Amerikaan is niets meer of minder waard dan dat van een Bosniër, maar er zijn volkeren die er anders over denken en die een mensenleven meer of minder niets interesseert om hun doel te bereiken.<P>Moest ik even kwijt. Als je nu gewoon je medeleven toont, Jamest, en niet direct met loze voorbeelden komt..... Als je er anders over denkt dan was dit topic niet voor jou bedoeld. Let wel, iedereen mag natuurlijk zijn mening geven en zijn gevoel laten spreken.<P>Diep in zijn hart is iedereen getroffen door deze laffe daad van afgelopen dinsdag, en niemand weet wie of wat erachter zit. Alleen vermoedens, die nog steeds niet hard gemaakt kunnen worden. Voor hetzelfde geld zit er een heel andere organistaie achter dan die van Bin L*den.. Tijd zal het leren. Maar voor zijn in het verleden begane terreurdaden vind ik dat ze 'm uit zijn hol mogen roken...Rather dead than alive... Het kwaad in de kiem smoren. En het broeinest Afghanistan krijgt zijn deel mee.<P>Mod, misschien beter om dit topic dicht te gooien en weer verder te gaan met de hobby, en niet vergeten wat er is gebeurt de afgelopen week. Dit zet ieder weldenkend mens weer met de beide bene op de grond.<P>[ 17-09-2001: Message edited by: Diavolo ]<p>[ 17-09-2001: Message edited by: Diavolo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diavolo<BR>Ik heb net zo veel medeleven als ieder ander op dit board.<BR>Ik probeer alleen de zaken te bekijken vanuit een ander invalshoek en loop niet met oogkleppen op.<P>Je hebt het over wandaden van Saddam,en vrouwenslavernij( denk je dat ik die lui steun) en dat ik de daders van de aanslag 'geweldenaars' vind. -- Hoe kom je hierbij !<BR>Die moordenaars moeten boeten voor hun daden.<BR>Maar als je kritiek levert , doe het niet één kant uit.<p>[ 17-09-2001: Message edited by: jamest ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...