Ga naar inhoud


Pink + dreigement


nesajelka

Aanbevolen berichten

Voor de Pink+ kijkers,er wordt door deze zender gedreigd dat ze per 24.09.01 maatregelen nemen tegen "piraterij",en iedereen die ilegaale kaart geeft(en die laaten ze ook in beeld zeen GW)loopt kans dat zijn reciver "kapot" kan gaan.Hoe?Wat?Snap ik echt niet.Ik dacht in ieder geval dat ze allen nog intensiver de codes kunnen wisselen.Mocht iemand iets merken graag reactie er over. smile.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0 Wij zijn gewaarschuwt laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jongens jongens niet zo flauw.....<BR>De tegenactie zal bestaan uit het persoonlijk langssturen van div familieleden van FvdE die komen controleren of je met een illegale kaart Pink+ kijkt en die slaan persoonlijk je ontvanger aan gruis.<BR>Echt waar.<BR>Ik weet het zeker, geloof ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, maak je maar geen zorgen.<BR>Ik ben persoonlijk bij Pink in Belgrado geweest, ongeveer 3 weken geleden.<BR>Deze zender is een lachnummer in de eerste kategorie. Het is mij een raadsel dat ze in dat land zo populair zijn. Ze zitten daar trouwens terrestisch ongecodeerd "aan de band".<BR>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het "draadje"is zojuist afgebroken om 20.10uur de aangemelde storing betekend dus "zwart beeld",verschijnelijk nieuwe PMK<BR>maar ik kan niet logen dus mede hobbyisten mocht iemand het binnen hebben nieuwe PMK je hebt mijn PM.Ondanks het dreigement van Pink+<BR>is de Humi niet rose gaan spuiten. smile.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...