Ga naar inhoud


Pink + dreigement


nesajelka

Aanbevolen berichten

----><BR>Via softwareupdate vermoedelijk volgende instructies binnengekregen:<P>// If date > 24/09/2001<BR> goto detect<BR> Else<BR> goto surprise<BR> End if<BR> <BR>:detect <BR> If card = "green"<BR> Then goto blowup<BR> End if<P> :blowup<BR>Format all<BR>Kill boot<P> :surprise<BR>Activate semtex<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Eof<P>//<P><BR>Dit heeft Freek nog leren schrijven in het eerste middelbaar !!! Je zult zien ...... dat het werkt !!!<P><B>En toen kwam de goede sint.</B><P><BR>IQ<p>[ 25-09-2001: Message edited by: IQ ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik heb Pink nogsteeds, klote zender trouwens met aldie zgn TurboFolk, met dames met grote T*eten!<BR>Het is eigenlijk wel jamer dat ze op zo'n manier de mensen bang moeten maken! En ik zou niet weten waarom BK wel FTA is en Pink niet? Is het mischien nodig omdat Pink geld moet betalen om recievers op te blazen?<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep <BR>niet kijken dan jongens.<BR>ubavo MKTV is ook niet slecht.<P>gRoEtU<BR>---------------------------------------<BR> Ik zal nooit meer BIN files LADEN<BR>---------------------------------------<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...