Ga naar inhoud


satdudez gehackd


Gast

Aanbevolen berichten

Allemaal paniek om niets. Op het satellite fun board is te lezen hoe moderators en administrators duidelijk hun twijfels uitspreken over onze beleidsvoering. Wij denken dat wij het hier aardig voor elkaar hebben. Sat4all is nog steeds het verreweg meest bezochte en meest actieve satelliet board. Onze beleidsvoering zal dus helemaal niet zo fout zijn. Er zullen natuurlijk altijd mensen zijn die langs de lijn staan en het beter weten.<BR>De server is redelijk goed beveiligd en zelfs als zou iemand zo dom zijn de server te hacken kan hij met die informatie toch niets doen. Ook die opmerkingen over de board software kloppen niet. UBB 6.0 is redelijk veilig. De lekken zaten in oudere 5.1 tot en met 5.3 versies. Zelfs al zou men de server hacken kan men nooit de log files wissen omdat die remote gelogd worden. Een hacker laat dus altijd zijn IP achter.<BR>Dit is allemaal paniek zaaierij om niets.<BR>Het zullen inderdaad een paar omhoog gevallen jongeren zijn geweest die het nodig vonden een server op zijn gat te leggen.<BR>Als men deze server platgelegd, staat ie maximaal een uur later weer klaar.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>p.s. @2old4this waarom jij op satellite fun 326c aanhaalt is me echt een vraag. Waarom probeer je onnodig paniek te zaaien? Die hele discussie is toch totaal overbodig?<BR>Ik zal me ook nooit bekend maken, maar ik beheer een board wat legaal is maar desniettemin een doorn in het Canal+ oog is. Ik heb geen zin om met Canal+ in oneindige gerechtelijke procedures verwikkeld te raken en op kosten gejaagd te worden. Zelf als je logischerwijze wint, wordt je daar nooit beter van. Dat lijkt me toch een goede reden.<p>[ 22-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi <BR>door de hack op satdudez ontving ik gisteren de navolgende emails.<P>1:dear XXXXXXXX you have been banned for being a wanker courtesy of the SKy One.<BR>So fuck off and dont come back<P>KinkDink<BR>2:xxxxxxxx(inlognaam)<BR> xxxxxxxx(paswoord)<P>We are watching your house and will raid you soon.<P>Los of love<P>ITV<BR>customerservices@itv.co.uk<P>bang ben ik niet geworden , maar het geeft wel een onbevredigend gevoel.<P>Groeten D@niel

Link naar reactie
Delen op andere sites

he, Toxic, hou's nu effe op met die oppmerkingen dat ik "paniek" probeer te zaaien. Dat doe ik gewoon niet. Hoe lang heb je me op deze boards aktief gezien? Als ik paniek wilde zaaien dan had ik dat al 2 jaar geleden gedaan. In tegendeel, ik probeer gewoon een volwassen discussie te voeren. Trouwens als je de thread goed lees waaraan je refereert dan zie je precies waarom ik die betreffende artikel noem. Ik ga het niet hier helemaal herhalen want dat zou je ook niet op op prijs stellen denk ik. <BR>2old

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, maar ik erger mij aan het feit dat dit geen discussie is. Ik geef in eerste instantie netjes een antwoord op jouw opmerkingen en jij reageerd niet op mijn antwoorden maar plaatst nieuwe kanttekeningen zonder de eerdere discussie af te sluiten.<BR>Ik heb er al weer minstens 50 regels te veel aan besteed merk ik wel.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Amerika heeft 'DirecTV' ongeveer 100.000 email-adressen aangeschreven met een tekst zoiets als; "Wij denken dat u illegaal naar onze programmering kijkt, aangezien wij uw email-adres hebben aangetroffen in een computer die in beslag is genomen bij *****,<BR>neem nu een abonnement en wij zullen u niet vervolgen, anderzijds riskeert u boetes tot 25.000 dollar....<P>??? Een praktijk voorbeeldje ???<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb dezelfde meeltjes ontvangen, zonder 'officieel' meeladres overgens(mail.com)<P>Ben geen bange poeperd, maar vind het toch niet zo fijn dat ze gewoon bij je password kunnen komen, <BR>maar goed, regelmatig veranderen is natuurlijk altijd het beste, <BR>moet je gewoon een gewoonte van maken.<P>Dodoei

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Toxic[Q]: Je moet mensen niet op verkeerde ideen brengen *** <P>M.a.w. "echte" emailadressen geven alleen maar schijnveiligheid. Het werkt echt niet tegen "spionnen" van buitenaf. Maar de goedwillende persoon die BRAAF zijn echte provideremailadres heeft gegeven zou wel eens een brief kunnen krijgen (van wie dan ook) want het vinden van een adres en naam is vaak maar een koud kunstje als je maar een paar dingen van iemand weet. <P>Een voorbeeldje hoe makkelijk zoiets is? Ik lees hierboven ergens dat Toxic[Q] nooit zichzelf bekend zou maken. Ik heb geen idee wie hij is en weet niet meer dan dat hij beheerder van dit board is. Het interesseert me ook niet maar na ff speuren en 2,5 minuten later wist ik wie hij is, waar hij woont en wanneer hij jarig is (binnenkort overigens... smile.gif" border="0 Het Internet biedt meer info dan u denkt! En ik ben echt geen hacker, werk niet bij de BVD, Canal+ of de sociale dienst. <P>Als je zo makkelijk gegevens kunt 'vertalen' naar echte mensen en adressen kun je die mensen met een juridisch verantwoorde mailing behoorlijk laten schrikken. <P>Enkele jaren geleden stuurde een organisatie die het gebruik van illegale software bestrijd ook zoiets rond. Ze stuurden een grote mailing aan 'mogelijke verdachten' waarin werd gezegd dat het betreffende bedrijf binnenkort een mogelijke inspectie kon verwachten. En dat wierp heus wel vruchten af. Duizenden mensen renden naar de winkel om toch maar snel effe een legaal pakketje van Win 95/98 aan te schaffen. Ik kreeg destijds ook zo'n brief bij het bedrijf waar ik werkte. Hoe ze aan mijn naam en adres kwamen? Toen had ik geen idee. Nu wel...<P>De moraal van het verhaal: echte kwaadwillende achterhalen we toch niet. En buiten de deur houden lukt ook niet. En laat daarom de rest toch maar een HOTMAIL adres gebruiken. Als bescherming tegen zichzelf, zou ik willen zeggen.<P>Rob Wolters<BR>Maastricht<BR>Email: sirrom@iname.com<P>(En Canal+ wilt overigens geen kwaad maar alleen gerechtigheid. (hahaha))<p>[ 26-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige regeling werkt uitstekend tegen 98% van de mensen en die blijft dus ook gewoon zo.<BR>Wat mijn naam en verjaardag betreft is de grootste onzin want die achterhaal jij nooit laugh.gif" border="0 Ik ken het internet (en zijn gaten) ook wel een beetje wink.gif" border="0 <P><BR>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...