Gast Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Nou ik heb zelf een goedgekeurde maxtor 120gig 5400RPM maar wat een drama, opnemen gaat niet zonder dat de dreambox vastloopt en dit is een van de belangrijkste redenen waarom ik een dreambox hebt gekocht: om op te nemen.... Het gaat al 5 maanden zo en het is zeer frustrerend, ik heb echt geen idee wat ik zal doen behalve misschien een samsung proberen.
Frans B Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Hier is al meer over geschreven. Ik heb een samsung 0812 erin, 7200 rpm en die hoor je echt niet draaien. Ook geen schokkend beeld in een oud model dreambox, van de eerste generatie. Hiervoor had ik een wd400 erin, het leek wel een vliegtuig...... System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 zomby, ik heb een willekeurige IBM hdd uit de muurkast gepakt en hem erin gehangen. format/check disk klaar ik heb natuurlijk ook gemerkt dat er wel eens een vaste hangert kwam indien door een knop op de afstandsbediening te gebruiken de hdd begon te spinnen en de DB vast zat. echter ik heb het vermoeden dat het een image kwestie is als je zoals je zelf schrijft een goedgekeurd hddtje erin hangt. inmiddels hangt hier niks meer mbt de hdd heb je addons op hdd verwezen? misschien is de reactie tijd wel te langzaam om een dergelijke addon te benaderen op hdd. cheers Ce Ne'st Rien Julien Clerc
Pr0x1Mus Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Hoi, Ik heb een maand nadat ik mijn dreambox kocht zelf de harddisk ingebouwd. Dat is prima te doen. Wel goed opletten dat je de kabels goed legt i.v.m. koeling van de CPU. Ik koos een Samsung omdat ze zo stil zijn. Werkt uitstekend. Het type is SV1203N (120 Gb). Veel suc6 Hartelijke groeten, Pr0x1Mus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen