Jump to content

Recommended Posts

Posted

hoi

ik heb hier een fun card maar weet niet welke dat is wie kan mij vertellen wat een TA90(P1) nou is kan dat nergens terug vinden <img border="0" title="" alt="[Confused]" src="images/icons/confused.gif" />

Posted

welke kleur heeft de funcard?? [color:"blue"] [/color]

Posted

hoi Alvon

de achter kant is groen met allemaal kleine blauwe getallen

en links onder staat in het wit 001082925-1001 en rechts

onder AT90(P1) en op de voorkant staat een vrouw met blauwe ogen

en zmart haar

rechts boven staat een geel vierkantje met een rode stip erin

en op de chip staat FUN en rechts onder staat OPEN PLATFORM

<img src="/ubbthreads/images/icons/confused.gif" alt="" /> ???? ik hoop dat jij het weet ik niet

gr, Rene

Posted

Een beetje zoeken op de links. Ben daar wel eens afbeeldingen van alle gangbare kaarten tegengekomen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Posted

Hier staat een afbeelding van je Funkaart Bobo. Sat Card Gallery

Dit is een Funcard gebaseerd op de embedded Atmel AT90S 8515-A processor met een EPROM 24C64. Dat vrouwtje moet volgens mij Michael Jackson voor stellen, Bobo. <img src="/ubbthreads/images/icons/wink.gif" alt="" />

Posted

purple.jpg

 

wat nu?????????

 

dat is toch godverdegodver een 128 kaart en niet een 64,,,, anders ga ik morgen mijn geld terughalen bij elek*** ** z* met een groot bijl in de hand <img src="/ubbthreads/images/icons/mad.gif" alt="" />

wel een goede site als refenrentie zeg <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

La Wally - From Diva

Wilhelminia Fernandez

 

Posted

Foutje van die site Tonskidutch, jouw kaart is wel degelijk een 24C128 eeprom!

Dus laat die bijl maar thuis. <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

Posted

Volgens mij verschillen we van mening daarover.

De Purple Galaxy heeft een 64K eeprom (is een gewone funcard)

De Prussian Galaxy heeft een 128K eeprom (is een funcard 3)

De Prussian 2 Galaxy heeft een 256K eeprom (is een funcard 4)

 

De foto van Tonski geeft wel degelijk een Purple Galaxy weer, dus 64K eeprom.

Posted

@duwgati

klopt als een bus ik heb de zelfde kaart hier als tonskidutch

dus een 64k eeprom

 

jammer voor je hoor tonskidutch toch nog effe met de bijl er naar toe dus.. <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

Posted

Hoi sorry mea culpa.

 

funcard3.jpg

 

de bovenstaande heb ik en niet die normale c64,,,was niet oplettend genoeg en had al een bijl in de hand <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

 

maar waarom maken ze ook geen heeeeel duidelijke verschillende achtergronden

La Wally - From Diva

Wilhelminia Fernandez

 

Posted

<img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> nou kijk aan toch weer wat wijzer geworden mooi man hahaha

en nog bedankt de heer Humax en de rest ook <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

Posted

En als je het wil weten bou je toch even een eeprom file van 128KB en schrijf je die naar je kaart. Krijg je een fout(overflow) dan weet je toch genoeg.

Avensis

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...