Ga naar inhoud


AlanS en zijn wavefrontier


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


Citaat:
Klopt was ook geen probleem om 28.2E en 30W erbij te zetten alleen. de signaal sterkte is toch minder op de rand van de schotel, en wij kijken / lusiteren veel BBC, dus toen bij de eerste de beste stevige regen bui blokken verschenen was het voor mij duidelijk...

 

Tja, ik heb dan zo iets, als het dan toch zit laat het lekker zitten en geniet er van als het niet met bakken uit de hemel komt. Maar ieder zijn keuzes uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Edbe , met mijn constructie komen de LNB's zelfs dichter bijeen wink

 

Origineel bericht van: cheapwatcher
Zowaar vandaag voor het eerst een T55 in het 'wild' gezien. Maat van de schotel viel me erg mee vanaf een afstandje. Wel is die 2e reflector best groot.
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=24&Number=1525482&Searchpage=1&Main=181191&Words=Re%3A+WaveFrontier+met+7xLNB+cookie+monster&topic=0&Search=true#Post1525482 wink

 

 

Origineel bericht van: AlanS
Citaat:
Met deze constructie "werk" ik al meer dan een jaar volstrekt probleemloos.

 

Prachtig, de hobbyist bestaat nog :-)

smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edbe,

 

Leuk!

Het inzagen van onderste ring dat jij doet is volgens mij zelfs handig, want dan is de lnb makkelijker te verschuiven!

Bij de originele draagstang, die wat dunner is, was het voor mij niet nodig/wenselijke de onderste ring in te zagen.

De lnbs zitten dan wel erg stevig vast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bramj
Hoi

Deze modificatie is ook mooi kijk maar eens Klick




Deze mooie modificatie is kant en klaar te koop bij een webwinkel in duitsland. Lees het eerder genoemde forum maar eens verder door. Voor nog geen 9 euro heb je 4 lnb houders. Dat is toch een stuk goedkoper dan de orginele lnb houders. Tevens kan je hiermee de lnb's dichter naast elkaar zetten en (ik denk) ook in hoogte afstellen. Helaas is mijn lnb-rail reeds voorzien met de orginele lnb houders. Als ik dit eerder had geweten...

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(CITAAT) Smile. Tevens kan je hiermee de lnb's dichter naast elkaar zetten en (ik denk) ook in hoogte afstellen.

 

Ik vind dit ook een mooie verandering. Je kunt denk ik de lnb's niet dichter bij elkaar zetten. Want dit is afhankelijk van de kop dikte. Waarom moet je in hoogte afstellen dat is toch berekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
(CITAAT) Smile. Tevens kan je hiermee de lnb's dichter naast elkaar zetten en (ik denk) ook in hoogte afstellen.

Ik vind dit ook een mooie verandering. Je kunt denk ik de lnb's niet dichter bij elkaar zetten. Want dit is afhankelijk van de kop dikte. Waarom moet je in hoogte afstellen dat is toch berekend.


Helaas is het niet de dikte van de lnbkop, maar de lnb houders.
Zie hieronder mijn oplossing voor Sirius (5 oost), Eutelsat W3A (7 oost) en Eutelsat W1 (10 oost). Met de orginele lnb houders was het niet mogelijk 1 van deze 3 te ontvangen. De hoogte aanpassing is vooral handig als je de lnb-rail aan beide zijden hebt verlengt.
IMG_5697a.jpg

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...