Ga naar inhoud


Canal + stopt met satelietuitzendingen?


xfiles69

Aanbevolen berichten

Gelezen in <A HREF="http://www.televolutie.nl" TARGET=_blank>www.televolutie.nl</A> <P>Naar aanleiding van de geruchten dat CANAL+ in verband met de toenemende piraterij zou moeten stoppen met uitzenden via de satelliet heeft de redactie contact proberen op te nemen met Freek van den Engel van Canal+. Als het echter over serieuze zaken gaat geeft Freek van den Engel helaas niet thuis. Jammer, misschien waren ze bij Canal+ te druk met het aansturen van bedrijfsrechercheurs die installateurs uitlokken om illegaal geprogrammeerde kaarten te leveren!. Ons inziens zou Canal+ meer moeten kijken naar de Belastingdienst, ze zitten namelijk in hetzelfde schuitje, niemand wil belasting betalen echter iedereen is het wel verplicht: 'leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker'. Met respect en communicatie bereik je volgens TeVolutie meer dan je verschuilen in een ivoren toren. Wat er waar is van het gerucht? voor TeVolutie bijft het speculeren. <BR> <A HREF="http://www.tevolutie.nl/nieuwsbrief/index4.htm" TARGET=_blank>www.tevolutie.nl/nieuwsbrief/index4.htm</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het ook gelezen zal het geen storm in een glas water wezen want er zijn toch teveel mensen met een abo`tje die net als ik maandelijks betalen.Willen ze dan nu alweer dat ik mijn hummy inruil tegen een kastje van hun???(tegen ruime vergoeding natuurlijk altijd mogelijk)Zou toch van de zotte zijn. heb het gevoel dat tevolutie een reactie wil uitlokken van C- met betrekking tot de veranderingen die zullen/zouden komen.<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0rolleyes.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOHO dit is geen paniek zaaien dit is een reactie uitlokken van tevolutie richting C- volgens mij maar ik zal ook even teletekst lezen misschien kijk ik er dan wel weer anders tegen aan hihihi<BR>grtz hendrik b wink.gif" border="0shocked.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, en wat maakt 't uit<BR>De uitzendingen van C+ zijn toch niet om over naar huis te schrijven.<P>Sinds het verdwijnen van de F1 kanalen, probeer ik aan een abbo'tje Premiere te komen. (en dat gaat lukken smile.gif" border="0 )<BR>Die jongens doen er tenminste nog iets aan.<BR>BTW, ik kocht m'n ontvanger voor mijn plezier, niet voor C+.<P>Zolang ik 't abbo'tje daar bij C+ nog betaal verw8t ik alleen dat ik daar voorlopig nog naar kan kijken, en ik heb nog niet gehoord van ze dat ze ermee stoppen, dus........<P>Gewoon rustig wachten op wat komen gaat.<BR>Als je 't glas wat leegt, is de storm ook minder wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de manier waarop canal+ ons en andere sites zeer onheus heeft benaderd (zeer zwakjes uitgedrukt), mag die toko van mij liever gisteren als vandaag nog over de kop. Voor het uitzenden van de Nederlandse publieke omroepen en de commerciele zenders staat KPN al lang in de startblokken en die paar zendertjes van Canal+ zal niemand echt missen:-))<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>en ehmm..... Tevolutie: 1-0 voor jullie!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd gaat er denk ik niemand die leuke gezellige moderne, net uitgekomen, films van C- missen. En inderdaad de manier hoe ze de pontentiele klanten behandelen. Zelfs om de klanten binnen te krijgen doen ze geen moeite, ze krijgen het geld toch wel binnen dmv dat duur telefoon nummer van ze.<P>Nee C-<P>Klanteservice --> top<BR>TV aanbod --> uitmuntend<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zou niet anders vewachten van C+. Eerst een aktie met gratis schotel en dan vervolgens niet meer via sat uitzenden. Hahahhaha, als dat waar is dan zijn ze wel goed gek daar bij C+ poke.gif <P>Ciao,<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic,<P>Daar ben ik het niet geheel met je eens!<BR>aangezien KPN in de donkerrode cijfers staat en mensen in kleinere gemeenten laten creperen wat ADSL betreft ben ik over KPN nog slechter te spreken dan over Anaal-<BR>Zij zenden tenminste nog uit!<BR>Over UPC kan ik ook nog wel een stukje vullen maar kabelabo is in ieder geval in aantocht.<P>Maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic heeft gelijk de commerciele zenders<BR>gaan vermoedelijk naar digitenne.De vrij<BR>gekomen zenders zullen dan waarschijnlijk<BR>met ppv kanalen worden ingevuld!!<BR>Waarom kondigen ze een kaartwissel aan<BR>als ze van de sateliet zouden verdwijnen.<BR>Eens storm in een glas water als het mij <BR>vraagt!!!<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

C- stopt? So what! De Nederlandse zenders krijgen ergens anders wel een plekje onder de (satelliet)hemel en misschien dat een andere aanbieder het eens wil gaan proberen, veel slechter kan het immers niet worden. Het is hobby, dus laat maar komen!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maantje,<P>Wie denk jij dat nu de uplink voor Canal+ verzorgt? Juist:-))<BR>Voor een vrouw die nergens verstand van heeft (jouw eigen woorden in het verleden) lijk je toch goed op de hoogte te zijn laugh.gif" border="0 (alleen deze keer even niet)<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Maantje<BR>KPN laat helemaal geen kleine gemeentes barsten met betrekking tot de aanleg van ADSL. Wat men natuurlijk wel probeert is om dit te laten samenvallen met de noodzakelijke upgrade van de centrales. Wij hier in het midden van het land kregen echt als allerlaatste in nederland een digitale telefooncentrale. met een kleine aanpassing was deze voor adsl geschikt te maken. wij (gemeente van 8000 mensen) hebben dus midden tussen de boerderijen adsl. helaas zijn er nogal wat digitale centrales van het wat "oudere" type waar de installatie van adsl dus niet zonder slag of stoot mogelijk is. Dat heeft dus weinig tot nix te maken met de penibele financiele situatie van ons aller tante post.<P>Oh ja, als canaaldinges er mee stopt zal ik er niet rouwig om zijn. Ik gun het de plusserts niet om zo het veld te moeten ruimen, maar zal er echt geen minuut minder om slapen.<P>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal biebt tocht wiening via <BR>de shotel als er mee op houden valt er niet veel weg , ik alleen jamere dat het niet mogelijke is om premeiereworld in nederland te krijgen is vai en echt abonment .<BR>canalplus lijkt wel op het upc wat nisk voor zijn klanten doet.<P>groet dj<P>groete

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...